Followers

Sunday, June 26, 2011

Sukan Yang Terakhir Untukku

Baca tajuk uh sedih ark? hahaha.... kemarin sukan tahunan kali ke berapa entah 8 kot.. Aku tak berapa peka sikit bab2 nie.. hehe... Yeay! rumah laksamana juara! bendahara 2, temenggong 3 dan.... syahbandar 4... korang rasa aku rumah mana? aku rumah syahbandar.. yang kalah uh.. kahkahkah.. Korang tau asal kalah? sebab aku masuk.. haha.. kalau aku tak masuk mesti menang punya.. haha... :p
Tahniah untuk para pemenang... yang kalah uh relax ar.. don't be sad.. hehe... kita kan dah buat yang erbaik untuk tahun nie.. tahun nie kan tahun last kita.. Taon depan bagi adik-adik pulak yang buat... 
Btw, burn jugak ar kulit muka aku yg dah sememangnya gelap nie duduk bawah panas.. macam mat saleh pulak aku rasa.. huhu.. nasib tak pitam ja.. aku nak upload gambar, dalam camera ada kot dalam 3 keping, aku pon jadi malaz nak upload.. kebanyakkannya aku p menempek ja kat camera orang,, haha...
Gambar aku dengan pengntin n puteri ada la dalam camera aku.. tapi cam malaz ja nak transfer masuk laptop nie.. kalau korang nak tengok, korang g ja la fb aku erk.. ada org tag.. cari ja la kat sana.. haha..
dasar penyegan dah ar nie.. pic aku ngan partner aku pegang sepanduk belakang uh lupa ar plak nak tangkap.. semua gara-gara kepeningan... huhu...
Sampai sini ja la entry aku utk hari ni.. tata..

No comments:

Post a Comment