Followers

Wednesday, January 23, 2013

Cuci Sawang... =.='

Assalamualaikum semua.....

Phewwww.... lama gilos aku tak update kan? keh3... duduk sana mmg takde la masa nak update blog bagai ni... So now aku tengah cuti mid sem so boleh la berjimba sket... kikikiki... :P

Niat masuk blog hari ni adalah untuk mebersihkan segala sawang yang berada di dalam blog aku ini... kui3....

Pejam celi pejam celi dah masuk tahun baru kan?? Seriusly aku pun tak sangka aku dah masuk 19tahun... wuwuwuwuw... da tua... hahaha...

Alhamdulillah Allah SWT masih beri aku kesempatan untuk melihat dunia ciptaanNya...

So macam mana dengan azam korang tahun lepas? Dah terlaksana belum?? Aku punya azam HAMPIR terlaksana... hahaha... azam aku kan nak dapat dekan sem lepas... Tapi tak dapat lagi sikit jek nak dapat DEKAN... frust mmg frust tak payah cakap la arn... Tapi aku still besyukur sebab pointer aku tak teruk... ;)

So aku in shaa Allah maintain dengan azam sebelum2 ni... tapi sumpah tahun ni memang aku kena teruk... sampai baru2 ni rasa nak nangis woahhh... actually madam tu bukan marah aku pun... dia just tegur jek tapi sumpah mmg aku sentap tapi harus la pandai cover yer tak? kui3... tapi aku tau mmg salah aku pun... so just perbaiki diri dan kerja untuk masa akan datang... yer tak? ;)

Hermmm... ahah... nanti ada pesta buku kan? sapa yang boleh p tu sila lah habiskan duit banyak2 yer... yang macam aku tengok dari jauh sudah... tapi kalau nak main pesan memesan pun boleh kot... hehe... okey till here.. babai.. :)

No comments:

Post a Comment