Followers

Saturday, March 12, 2011

Cuti cuti Tyme...

Wargghhhhh.... Gedebush! hehe... ntah papew ar ank Cikgu Umar nie... putus fius ar nie... hehe
Hari nie dah start cuti sekolah... Walaupon seminggu jewp cuti still berharga giler untuk aku.. hehe...
Kemarin baru abez jaawb ujian satu... last paper sivik.. best giler aku jawab sivik kemarin.. men belasah ikowt ska hati.. huhu... aku bkn baca buku sivik pon, bab 1 pon aku x baca ntah nak dapat baper markah aku pon x tau... Sebelom paper sivik uh paper bio.. kematu jgk ar kepala aku nak pikiq jawapan... tapi naseb ar yang soalan untuk bhgn subjektif uh aku bleh ar jwb cket sbb adew tgk2 arn soalan uh pagi time nak exam bio uh... (tgk nie cth yang baik, pagi nak exam baru baca buku huhu... kalu tyme SPM aku wat cam nie mau kantoi result SPM aku...) Lepas2 abez jawab paper bi0 uh perghh serius rasa lega n lapang jewp dada aku... Tapi x ler lapang mana pon bcoz SPM x lepas lagi... ermmmm..... kepala biol plak tetiba... huhu... kering idea nie, x tau dah nak tulis pew.. Yang penting cuti selama seminggu nie belambak benda aku kna wat... yang penting, aku nak g blajaq add math... Result add math aku fail owh.... 38% jewp... bengang gaks ar aku tgk ketas uh ae jumaat ae uh rase cam nk bakor jewp... Lagi 2 markah jew lulus ar aku.. Cikgu suh cari g dua markah nak g lulus tapi x jumpa pon coz terang2 nampak aku wat salah huhu.... kakak aku pon dah jerit dah tadi dalam keta time aku gtau dia aku fail add math hahaha... Aku baru gtau fail add math x gtau g subjek len yang aku rasa cam cerah jewp nak fail huhu... Cedey ark dengar? bukan cerah nk lulus but cerah nak fail... kalu larh result SPM aku t adew fail ar cam new erk agak2 reaksi aku?? pengsan pew.. huhu... mintak simpang oii... aku nak lulus x mau gagal... Keyh ar sampai sini jewp... luahan hati ae nie pendek jew yew bc0z aku x tau nak wat luahan apew.. hehe... sekian... Adi0s!

No comments:

Post a Comment