Followers

Monday, May 28, 2012

KUIN i'm cOming!!!

Asslamualaikum semua....
Aku dah buat keputusan dan insya'allah keputusan aku ni adalah yang terbaik....
Aku tengok pun semua orang macam happy ja bila aku buat keputusan tak nak sambung belajar dekat KL... #tetibarasafamilyakusgtsygaku# hahaha...
Kolej Universiti Insaniah... Insya'allah... tak dak aral aku akan daftar 1 Julai nanti... cOurse creative multimedia... =) Ohoh... aku pergi branch dekat Sg. Petani Kedah... Kolej dia betul2 tepi hOspital pantai hOkeyy?? sakit ja terjah sana... senang... jimat masa I tell yOu haha... tapi duit beriban jugak ar nak kena kalau aku p pantai uh... jadi... sila jaga kesihatan anda... haha...
Itu ja update untuk hari ni... :P
tadi aku dah p melawat pon KUIN tu... dah ambik offer latter... doakan aku berjaya eh? kalau aku boleh scOre 3.5 pOinter ke atas setiap sem #dapatdekan# aku boleh sambung degree dekat UITM... Oh My Allah... Sgt berharap dapat smbung degree dekat sana... Wish me luck okey? doakan aku berjaya... doakan aku tak malas belajar... dan doakan jugak aku bertambah kreative... haha... buat masa sekarang nak practice melukis balik... dulu aku boleh jugak melukis #walaupuntakcantik# tapi okey la... tapi sekarang ni mcm keras semacam ja tangan aku... hailaa... masalah sungguh... Oraite! see next time... aku update nnt pulak eh ttg persiapan aku nak p KUIN... =)


Masa depan aku dekat sini... semoga menjadi insaniah yang berjaya... #bakkataabgKUISygcallaku# doakan semoga aku menjadi insan yang lebih baik dekat sini.... ^_^

No comments:

Post a Comment