Followers

Saturday, September 28, 2013

Final 4weeks more~~

Assalamualaikum...

miss me? heh... perasan betul budak sorang ni... okey abaikan...

just a quick update again... *kesian tgk blog yg bersawang semua cukup*

Kalau korang jengah blog aku sbb nak carik maklumat pasal novel baru ohh pelisss mmg takde until end of this november... novel baru ada... berlambak2 mungkin... tapi update baru mmg takde sbb aku tak baca pun lagi sebarang novel baru... tak sempat n when it comes to study, novel aku mmg letak tepi... *selak belakang tgk ending ada la* heeeetttt~

alrite... korang mesti tau kan skang tgh musim adaptasi novel i think so.. skang tgh hangat kat tv Jodoh Itu Milik Kita kalau tak salah...






yeahhh Farid kamil n tiz zaqyah sbgai teraju utama... Aariz and Dahlia... but i'm sorry... jangan tanya aku lebih2 pasal drama dia... pasal novel dia takpe sbb aku mmg baca... drama dia skali pun tak pernah tgk walaupun org cakap best gila, sweet n macam2 lagi... cukup la aku masuk dalam dunia Aarlia (Aariz + Dahlia) dalam novel tu je... for me novel is the best... lagipun aku tak minat FK... lol... hahaha... sorry bro... lagipun kang aku tgk drama hilang Aariz imaginasi aku... so let he be only in my mind... ngee~ 

secondly... drama kampung girl...



Yang ni ada la aku tgk dalam dua tiga episod... Nad Zainal as Ain aku rasa mmg okey... tapi Akim as Ash... krikk... krikk... krikkk... hahaha... Cerita ni mmg lawak bagi aku bila part Ain.. tapi bila part Ash mmg aku akan rasa annoying gila... adesss... mmg jauh la oi bayangan Ash aku dgn si Akim ni... =.='

thirdly... drama yg baru mula beberapa hari yg lalu menggantikan cinta jannah... Love you Mr Arrogant...





yg ni pun aku tak tgk... eh senang cerita semua adaptasi novel aku tak tgk la... hahaha... Walaupun aku ttp membayangkan Zafriel Irham tu JGS tapi si Azlee Khairi ni mmg berjaya menjadi seorang yg arrogant lagi annoying... menyampah weyh tgk watak dia,.. menjadi la kiranya... and that girl... Zara Zya as Zaara Amirah ... don't ask me who is she because i also don't know and takde masa nak google pasal dia... so u guys sila google sendiri... ngee~ watak dia bolehla... hahaha... eeee tapi mmg annoying la watak Irham tu.. hahahaha...

Okeyy tiga ni ja yang aku tau tgh on kat tv skang ni... yg ni yg aku tau akan datang n hero n heroin dia dah tau sape...

pernah baca novel ni?


mesti dah ramai yg tau pasal novel ni yg akan difilemkan oleh syarikat Adi Putra sendiri... heronya harusla Adi Putra... heroinnya pun aku rasa korang dah tau... sapa lagi kalau bukan nora danishh... pasangan ideal org kata... 



Mereka berdua kembali bergabung ye... *bosan la pulak asyik muka diorang ni je... adesss*



Projek Mimikat Suami... Aiman Hakim Redza as Zahrain n Emma Maembong as Una... comel pulak tgk bila Emma berdiri sebelah Aiman yg tinggi nak mampos tu... hahaha... cute! drama ni dah mula shooting kalau tak salah... 



 pernah baca novel ni? ahaaaa yup... novel ni pun akan didramakan... pelakonnya...



Fattah Amin or Abdul Fattah... mamat ni akan pegang watak King in shaa allah... kalau tak kenal mamat ni bolrh gugel... hero remaja mamat ni... dia ada berlakon dalam drama2 ni... ampa p selongkar sendiri nah... keh3... aku pasal lama dah tak tgk tv itu yg jadi macam tu...

partnernyaaa... Afina...



Inilah dia Afina... yang akan dipegang oleh Risteena... haaa... Risteena ni katanya pernah berlakon dengan fahrin Ahmad dalam cerita Bukan Cinta Monyet... dalam Karlos pun ada... sapa tgk dua cerita ni tau kot... aku yg tak tengok ni sengih je mampu... kikiki...



Seterusnya novel ni... haaa novel ni jgn tanya aku best dak sbb tak dak dalam collection aku... apa yg aku tau novel ni pun akan didramakan dan pelakonnya adalahhh... jeng3... kah3... bajet betul aku ni...



ini lah dia hero n heroinnya... nama apa watak hero n heroinnya usah ditanya kerana ku tidak mengugel... keh3... okey ni je kot... sekian~



This is my work right now.... Working hard for my final... Wish me luck... see u guys end of this Nov in shaa allah... ^_^

No comments:

Post a Comment