Followers

Saturday, September 18, 2010

Anak2 Saudaraku...

Hermmmmm..........
Penat lorh... Smpai2 umah tadi troz mandi dan on9 hehehe... Apa pnya ank dara ntah, bukan nak p ciapkan homework yang x ciap2 g tue... Nasib badan la.. Nampak gayanya malam nie aku tidoq lambat la siapkan homework.. hak2...
Tak dak pa pon nak share hari nie... Nak gtau cket member2 aku hari nie bleh p beraya umah Dayah tinggal aku?? Kurang asam boi betoi bebudak tue... Tapi bukan salah depa pon.. Tadi dari pg aku ada kat SP umah abang aku.. Pas2 p open house umah Kak Yah ngan Che Mat plak.. gila pnya penat.. Nasib baik Kak Nah x usung jugak aku p open house umah kawan dia.. Kalu x pakai lunyai la aku.. Dengan muka berminyak, badan melekit rimas oi...  Aku nak share gmbar2 semua anak2 sedara aku...


Atas sekali tue gambar Ahmad Nazeem Rayyan.. Yang bawah tue pulak gambar Arash Danial. Bawah dia lagi gambar Adam Zafran. Time nie dia kena demam campak. Time raya kecian dia.. Yang last sekali tue gambar time pagi raya.. Dari kiri Ahmad Zakuan, Nur dini Damia, Mohammad Darwish, Ahmad Nabeel Bunyamen, Lana Aliyah dan Syafiatul Batrisya... Inilah kesembilan2 anak saudara kesayangan aku...

No comments:

Post a Comment