Followers

Friday, September 17, 2010

SlaMat HaRi Raya AidiLfiTrI..

Holla... Assalamualaikum..
Herm.. walaupun hari raya dah 8 hari berlalu.. Tapi aku still nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan batin kepada semua kengkawan aku.. Kengkawan prasekolah sg ara, kengkawan sek. keb. seri bayu dan kengkawan sek. men. keb. teluk kumbar 2... Tidak lupakan kengkawan yang aku kenai kat kem2 yang aku pernah p.. Tue pon kalu ampa semua masih ingat aku lagi haha.. Aku ambil kesempatan nak mintak maaf kat ampa semua dari hujung rambut sampai hujung kaki atas kesalah yang aku wat kat ampa.. Ada terkasar bahasa ka, terbuat ampa terasa ka, termarah ampa ka, dan segala macam lagi ter... la harap maafkan aku erk.. Mulut aku besa ar kekadang main lepas gaks.. tapi tak selalu huhu.. Kira 0-0 erk kengkawan??
Gilar.. raya tahun nie mmg yang paling happening ar.. First sbb kakak2 dan abang2 aku semua balik raya sini.. second sbb dapat jumpa member2 lama walaupun x semua... Yang aku tak jemput pergi rumah aku hari rabu baru2 nie sorie sesangat. Bukan aku tak mau jemput ampa, tapi aku bukan buat open house harap hampa semua paham aku erk.. Yang x dapat hadir pulak, nak wat cam na, x dark rezeki ampa nk makan bihun sup yang kakak aku wat tuh.. haha.. Jangan risau insya'allah tahun depan aku cadangkan kat family aku utk wat open house.. Kalu jadi, aku jemput ampa semua lagi sekali.. Aku buat penguguman secara besar2ran hahaha.. Kita buat ala2 reunion.. huhu...
Tahniah jugak diucapkan dekat salah seorang bbf aku, Nurul Syiffa bt. Mohd Kamal kerana dia dapat adik baru hari nie... Mak dia telah selamat melahirkan baby girl lorh.. kompen t bila adik dia dah besaq gayakan adik dia macam dia hehe... Sebelum nie adik dia laki.. Nama per erk adik dia tue?? urm lupa plak dah.. hah Ikhwan nama adik dia yang laki tue... So skang ahli keluarga dia dah bertambah.. Depa dah tiga beradik skang... Kepada Syiffa a.k.a Ciepa, jangan lupa jemput aku p umah ang, tgk adik baru ang yer.. haha.. Tapi ang kena amek aku naik moto la.. hahaha...

No comments:

Post a Comment