Followers

Monday, September 27, 2010

MemBuAt JaHat.. (SeteLah seKian Lama Tak Wat JahAt)

Holla.... Macam dah lama ja tak update blog nie...
Bukan apa dok sibok membuat jahat memandangkan abah and abg aku yang atas aku uh x dark.. hehe.. Tinggal mak n aku ja kat umah. Kak aku pon sibok keja.. Abang aku yang sulung pon x dark.. P Indonesia kot.. So aku pon dengan muka tak berapa nak besalah telah melanggar arahan depa semua haha... Tapi mak aku tau la yang aku telah membuat nakal tue haha... Mak aku x kata apa pon.. Dia just gelak ja.. Itu bermakna.. X dark la nakal sgt benda yang aku wat nie... Kawan2 aku ar ajaq aku wat jahat kemarin huhu.. tadi wat jugak jahat sikit. tapi sat ja, x sempat nak wat lama2.. hujan turun.. huhu.. But still thanks ar untuk ampa dua, juliana and syiffa coz ajaq aku something yang baru walaupun memula uh aku kecut jugak.. haha
Bulan Syawal x lama lagi dah nak abez.. so umah terbuka pon abez la kn?? Kepada mereka yang berat badan bertambah sebab asyik makan ja sepanjang bulan Syawal nie (termasuk dengan aku sendiri) boleh la menurunkan berat badan anda kembali haha... Hari tue pergi Bukit Jambul (BJ) bagi yang x tau tue, BJ adalah sebuah shopping complex yer.. Esok teacher Faridah nak wat macam open house la, tapi dia wat kat kantin sekolah kami jer coz dia dah dapat agak kot kalu wat kat umah dia ramai yang x mai coz x tau umah dia kat mana.. Satg sesat x pasai2.. Sebenarnya aku pon x tau nak merapu apa setelah seminggu la lebih kurang x update.. Otak jadi blank huhu.. Ada sesiapa yang dapat membantu? BTW.. tadi aku, Pijah, Puan, ngan Ayue dok wat nie mengimbau kembali kenangan tahun lepas p Genting Highland.. Pkat dok rongkah gelak ar tadi, bila teringat alek gelagat2 kami haha.. kalu dapat lagi keluar cam tue, mesti best.. tahun nie pnya plan nak p genting aku rasa mmg kompom x jadi huhu.. punah harapan.. kahkahkah... Sebenarnya kalu x p genting pon okey, p tempat2 yang hapening macam tue la.. X semestinya Genting.. Tempat lain pon boleh ja.. K larh sampai sini ja.. dah x tau nak merapu apa.. esok kalu ada idea nk merapu, aku merapu erk.. huhu.. Skang nie nk p release tension.. Nak p baca novel cinta 3 suku.. baru beli uh.. Best siot.. lawak giler novel uh.. hapenning! Tahniah ar kepada penulis novel tue.. mmg best ar wa cakap.. X rugi beli.. huhu.. 

No comments:

Post a Comment