Followers

Monday, October 18, 2010

MinGgU MenDerA pErasAaN...

Gedebushhh... I'am back! walawei.. lama gila tak on9 huhu... bzy dgn keja skolah aku yang x menang tangan. Exam lagi 2 mggu, aku baca buku satu pa pon blom mampos! dah ar taon depan nk SPm... adoyaii mati ar aku cam nie.. mggu nie, aku KENA setellekan segala nota yang aku tak siap lagi sebelum mggu depan. Mggu depan aku nak kna study macam orang gila. Dah ar cikgu yang wat jadual exam aku pon gila jugak.! ada ka patut bbh sejarah first skali, gila ka pa. dah ar otak aku nie kalu ngan sejarah mmg x berapa nk ngam huhu.. Tapi aku ttp berterima kasih gaks ar kat cikgu aku yang wat jadual periksa tue.. tau pasaipa? pasai dia x bbh fizik first2.. kalu dia bbh fizik first2 aku tak tau la nak kata apa yang akan berlaku ke atas aku.. percubaan berani mati mungkin huhu... sejarah dengan fizik aku sggp sejarah lagi.. sejarah just baca n hafal.. fizik?? ngeee.. aku sendiri tak tau dan masalah penyelesaiannya mmg aku x jumpa2.. memang minggu nie dan sampai la habis exam, mmg mggu mendera perasaan aku btoi. Masalah aku dah bertimbun nk pikiq dengan exam awal bulan depan, SPM taon depan, subjek2 yang mmg haram aku x paham (FIZIK SEMESTINYA!!) aku tak tau la nak mnx tolong sapa ajaq aku. aku pnya wayar2 kat otak nie dah macam nk putus pikiq (ska wat teruk la aku nie haha). Tapi mmg tgh teruk pon.. aku nak cari sapa yang blh ajar aku fizik time cuti skolah nie.. nk cover topik mula sampai habis.. yang paling nak cover topik depan ar.. insya'alla kalu aku boleh pick up topic depan yang blakang pon boleh coz subjek fizik nie kan dia saling berkait dari satu topik ke satu topik yang lain.. ada sesapa volentier nak ajaq aku yang dah sememangnya blur semedang kalu cakap n belajar sai fizik huhu.... Nk mintak tolong abg aku yang engineer uh minx maaf awal2 la walaupun bini dia cakap dia pandai fizik.. tapi x kan la aku nk bermas tautin kat umah dia kat rawang uh for 1 month?? mmg gila, mati kutu aku satg.. cara yang aku boleh pikiq skang study group dengan bebudak asrama.. cara nie jja yang terpikiaq kat kpala otak aku.. tapi tue ar masalah dia aku takot x jalan ja.. huaaaaa! tension siot! kak myra.. plezzz help me, lagi sikit nak smpai tahap meroyan dah nie... cam mana kak myra cakap pizik senang nie?? kepala tikah lansung x mau masok nie... mummy and daddy ku sayang plez help your daughter la... (tlg bagi sokongan dah la.. kalu tikah tnya solan fizik kat mak dan abah kompem mak ngan abah cakap, zaman2 aku, kau x belajar fizik.?? kan2? hehe) to all my sisters n brothers boleh tak bg idea yang agak2 bernas utk org menyelesaikan masalah tentang fizik uh?? but plez jgn suh org p bermastautin kat umah you all coz tikah boleh mati kutu haha.... sesapa yang agak2 ada idea nak bg uh plez let me know yeh.. thanks haha...
A'ah lupa nk bg tau dalam pada dok tension2 sgt aku p la teman mek tiqah, dayah ngan zati p bj gila pnya dok gelak ngan depa tiga uh.. merepek bnyak haha... okey la sampai sini ja nk p main game jap sebelom smbung wat omwork.. dadaaaaa...

No comments:

Post a Comment