Followers

Tuesday, October 26, 2010

BeRsEoRanGaN....

GeDebushhh!!! hahahaha.... Skang nie aku still x tidor lagi n tgh tggu family aku alek umah haha... Depa semua tggal aku p perlis.. Tadi a.jon dah teman aku smpai kul 10 but dia balik dah ar pas2 nak p keja.. So tggal la aku keseorangan sekarang nie haha.. saja nk menulis dulu sebelum go to sleep. Actually aku nak ikot family aku p perlis tue, tgk adik kepada che mat meninggal, tapi memikirkan keja sekolah aku yang bertimbun, ditambah pulak dgn esok nak kna bentang tentang alloy kat skolah tapi aku x baca pa pon lagi, atau lebih tepat x paham haha. So, apabila aku x paham, aku x boleh la nak cerita kat kelas aku ttg alloy uh, so aku nk kena pahamkan dri aku sendiri. Aku dah agak da, kalu ikowt depa kompom alek lambat ar, so aku mengambil keputusan yang agak bijak dengan x mengikut depa, Berkatnya aku dah paham ttg alloy uh yess! haha...But x dinafikan ar aku takut ar jugak.. gila x takut sampai pukul satu stiil ddk kat umah sorang2? kalu la jadi apa2 kat aku x ka naya namanya?? nasib baik la aku selamat.. insya'allah.. okeyh, pendek ja hari nie nak tidor dah.. mayb la lepas 2 minngu baru aku blh update lagi.. bzy ar nk bc buku nk exam! dadaa... u all semua plez wish me luck for my exam..

No comments:

Post a Comment