Followers

Tuesday, October 5, 2010

GooD lUcK 4 BebudaK PMR

Assalamualaikum..... Sebelum nak mula meluah perasaan utk hari nie, aku nak ucapkan clamat maju jaya untuk semua bebudak yang amek PMR terutama skali bebudak SMKTK 2.. Hari nie first day ampa ddk untuk PMR, so jwb leklok.. Semoga segala kerja keras ampa semua berjaya... Amin.. jangan tension2 sgt tau, nnti gabra troz x bley jwb.. Jadi macam aku taon lepas. Sbb tue aku dapat 2A ja haha...(kalu dah malaz belajar x kan nk dapat 8A pnya haha) lepas dah jawab, tawakal pastue x yah dok bincang, wat tension ja bila tau jwpn kita salah... So, doa dan solat jangan lupa...
Memandangkan hari nie dah start cikgu jaga PMR, so kebanyakkan cikgu aku, x masuk kelas coz depa p jaga sekolah lain utk PMR.. So, time aku kat skolah agak2 free la.. Free pon keja sekolah ada erk, sebelum depa p, depa tggal dah homework kat kami... Belambak siot.. Bertimbun2 (tambah2 aku yg ska wat keja bertangguh haha)... Folio pon x ciap lagi, awal bulan depan dah nak exam, x study g.. adoyai, penat cam nie, x cukup masa beb... Dalam pada dok kelam kelibut homework x ciap g ngan x study g, depa sempat g plan nak p wat jamuan akhir tahun.. depa nak bekalah.. so skang tgh cari port2 yang menarik ar.. nak dapat kata sepakat semua bukan senang, aku takut satg bekelah kat umah sendiri ja nie.. haha... Nk p Pulau Jerejak la, Teluk Bayu la, Batu Feringgi la... N ntah mana lagi la depa nak p aku pon x tau.. aku x kisah kat mana, janji jangan tempat pelik2... For Musyrif, ang kalu nak bg idea bg yang bernas skit bleh ark?? Idea ang bukan x okeyh, okeyh tapi, x kan la tempat yang ada tikus tue kot.. Melampau gila tue... Dan lagi satu, memandangkan ang x puas hati sgt ngan aku coz x ajak ang mai umah aku raya hari tue.. aku nk mintak maaf secara besar2ran kat sini... Sori 4 x jemput ang, bukan saja x jemput, tapi aku jemput sikit ja org, coz aku bukan wat open house erk... Ramai lagi yang aku x jemput uh, serius sori.. Insya'allah, kalu ada rezeki taon depan, aku try wat open house n jemput ampa semua okeyh??... So, musyrif oi, ang x yah ar pandang aku cam x puas hati uh pas2 cakap aku sombong erk.. Aku bkn sombong tau...(walaupun aku rasa ang x baca pnya blog aku nie, but aku still nk tulis jgk..).. Ska hati aku ar, blog aku ya x?? huhu...
Okey la smpai sini ja.. Nak p siapkan Omwork yang bertimbun tue... Siap awal, nnti blh study utk exam plak.. dah la ujung mggu nie xtvt penuh.. cmna nak p jusco nie?? for Pijah dan Ros taon bila kita nk p jusco nie?? bzy memanjang.. Kita p time cuti skolah ja boleh?? haha.. tak pon seminggu lepas exam.. Kira bulan depan ar kita kuaq plak.. Bulan nie x blh kuaq ar.. bzy gila.. Boleh ark?? haha... ikowt ska hati aku ja tnya kat sini arn?? haha...

No comments:

Post a Comment