Followers

Tuesday, November 16, 2010

Hari TerAkhiR PerSekoLahAn Sesi 2010

Hai semua.. Au cak! hehe...
Lama jugak rasanya x menulis blog.. Hari nie, hari terakhir persekolahan bagi sesi 2010.. Aku akn kembali ke sekolah pada 3hb Januari iaitu sehari selepas b'day aku.. huhu.. x bestnyer.. Tapi kan ada satu ja yang aku macam ssh nk percaya.. Iaitu tahun depan aku dah nk masuk form 5, bemakna aku dah nk amek SPM.. Serius mmg susah aku nk percaya, sebabnya aku rasa macam baru ja lagi aku amek PMR, nie dah nk amek  SPM plak.. Adoyai.. Pastu aku pon akan menjalani fasa hidup yang baru.. Iaitu belajar dekat universiti insya'allah.. bermakna cabaran2 yang bakal aku hadapi semakin mencabar.. Harap-harap aku boleh nk laluinya.. Erm, hari nie aku hepi dan sedey la jugak cket.. Tahun nie banyak cikgu skolah aku pindah.. Pengetua, En Rizal, Pn SitiNor Sabrina, Cik Fariza, En Kanisan, En Morgan, Ust Mazuki, Ust Hanis, Ust Iman, Sir Teh, Sir Dominick dan bnyk lagi la... Aku sedey coz Cikgu Fariza ngan Cikgu Sabrina nak pindah.. Depa nie ajar aku n agak rapat la jugak.. Ust Mazuki pon sedey jgk dia nk pindah coz dia la ustaz yang paling sporting selain dari Ust Asyraf juara imam muda uh.. Dah ar ust Mazuki yang ajar aku dari form 2 sampai form 4.. taon depan, form 5 aku x tau la sapa plak nak ajar.. Harap2 dapat yang sporting jugak la.. Lagi satu aku risau sapa nk ajar sejarah ngan add math?? Yang nie pon aku harap dapat yang sporting jugak.. Tapi jangan la sporting ja.. mengajar pon bleh bagi aku paham ar.. satg jadi macam awal tahun nie plak.. mintak2 x jadi la, dah ta taon depan aku nk amek peperiksaan yang besar... En Rizal plak ajar kami sivik, best owh.. kami belajar main alat muzik time sv, nasib baik x fail sv.. Itu bermakna aku ada sivik la tue haha... Tapi aku segan cket ar ngan Cikgu Rizal nie coz dia garang dan lelaki.. Aku kalu ngan cikgu laki dia take time sket nk rapat.. Tambah2 cikgu lelaki.. Cikgu Rizal ajar kami sat ja dah nk dekat ujung taon dah pon.. Aku pernah ar berhasrat nk suh dia ajar aku main gitar tapi tue ar aku segan.. Harap2 taon depan boleh la aku nk belajar main gitar.. Taon depan kalu kurang la sket rasa malu uh coz cikgu muzik kami pompuan... hehe...
Jenuh depa dok baling tepung ngan perada tadi.. Nasib tak kena aku hehe.. Tapi arn aku cian kat Syamira tadi.. Ada budak form 5 baling telur kat dia.. Habis bau hanyir, tapi nasib baik telur tue pecah x kena baju dia, kalu x algi ssh dah ar pas tue dia kna jadi MC majlis perpisahan cikgu2 ngan pelajar form 5 uh.. Tapi aku x dapat bayangkan apa aku akn buat kat manusia yang baling telur uh kalu telur uh kna kat aku.. Silap2 hari last skolah alek rumah lebam muka ngan kaki.. huhu... Ada lagi satu kenangan yang aku x bleh lupa tadi.. masa cikgu2 yang nk pindah kna nyanyi lagu uh.. mmg best ar.. yang nyanyi.. En Rizal duet dgn Sir Domonick, Ust Mazuki, Sir Morgan... Yang paling best sir Morgan ar dia nyanyi lagu hindustan... tajuk pa ntah yang ada tumpah air uh... hehe (tumpase air) lagu shah rukh khan ngan kajol owt.. kalu x salah cita kuch2 hota hei... Smpai sini ja kowt cita ttg hari akhir persekolahan taon nie..
Okeyh kepada semua muslimin dan muslimat slmat menyambut Hari Raya Aidiladha esok.. Makan ketupat, lemang ngan nasi impit jangan lupa kat aku erk.. Sempena cuti skolah nie jugak bawak moto elok2 harap2 x dark la berita budak2 meninggal coz merempit.. Kepada Azirah Md Desa taon depan tukar skolah tue, jagan ar lupa kat kami bdk2 4 sains SMKTK2. Belajar elok2 semoga berjaya dalam SPM.. Untuk Azma plak aku x tau nak cakap pa coz aku pon x tau ang nk pindah btoi x.. So apa2 pon jumpa ampa semua taon depan.. Yang mana yang nk hang out ramai2 28hb nie, jumpa ampa 28hb nie kat tempat biasa haha..  Sampai sini saja untuk hari nie.. Bye2.. Muahhh!

No comments:

Post a Comment