Followers

Sunday, December 5, 2010

Boring, Boring N Boring....

Assalamualaikum semua.... I'm back! wahhh... dah lama nampaknya aku x mengupdate blog kesayangan aku nie.. haha... A little bit bzy sket skang nie... Tak tentu hala sket nk uruskan jadual aku yang sebelom nie pon dah mmg huru hara.... Sebenarnya la kan... Aku boring gila cuti skolah kali nie.. Aku nk study tapi tue la bila bkk buku ja fikiran nie mula la p melayang mana ntah... Bukan nk ckap ar serius aku sendiri gerun bila pikiq aku dah nk masok tingkatan lima taon depan.. Taon yang paling aku takot.. Punya takot kau tau sampai mimpi-mimpi nangis kat skolah masa first day g skolah (form 5 ar..) Nangis beria2 macam dengan time kita semua baru masok sekolah darjah satu tue.. Terok gila seh wa cakap sama lu.. Jaga ja dari tidoq troz aku pikiq nak cari buku.. haha... tapi tue ar kejap ja aku tgk buku tue... pastue aku mula ar g layan anak2 sedara aku plak hehe.... Untuk hari nie pulak anak2 sedara aku semua berkumpul... (secara kebetulan ja la..) Eisya ja yang x dak tadi... Biasa la budak uh abah dia sbok.. dia mmg jarang balik umah nie pon... Tapi paling kurang sebulan sekali mesti mai... Habis riuh satu rumah nie tadi dengan suara depa menjerit.. Kalu sebelum nie aku yang asyik kena belasah dengan nazeem dan nabeel hari nie lana aliyah pulak menjadi mangsa haha... Papa depa pon cakap hari nie depa bagi aku berehat jap.. depa cari mangsa baru.. Taon nie aku x jalan p mana2 pon.. bnyk hangout dengan member ja taon nie.. dengan family mmg kurang giler berbanding taon2 sebelom nie agak bnyk kali jugak aku jalan ngan family... By the way.. korang dah p blom PC fair kali nie dekat PISA? aku tak p pon lagi sbb x tau nak beli apa... ada la aku nk mencari sesuatu kat PC fair uh tapi bila pikiq alek aku nk p beli bnda yang lagi penting dari tue dulu ar.. hehe.. yang agak ssh kalu nk mnx kat mak aku hekhekhek(gelak budak nakal).. OWh ya pesta pon baru ja mula 1hb Disember hari tue.. Jom ar kita p ramai2 release tension dok belajar ja..(bagi pelajar yang nk amek peperiksaan besar taon depan) kita p naik segala benda yang ada yang boleh kasi kita JERRRRRRIIIIIITTTTTTTT!!!!hahaha... Aku mmh kalu boleh nak p pesta.. Tapi kalu p dengan member lagi best pada aku sbb kalu p ngan kakak2 dan abg2 aku x dak maknanya depa nk naik benda2 yang boleh kasi JEERRRRRIIIIIIIIITTTTTTTT!!!!!  uh semua depa akn cakap ank kami dah bederet dan zaman kami dah berlalu huhu... Sebab tue la aku jarang p pesta kalu ampa nk tau sbb nnti aku frust haha... Tapi aku nk p kali nie nk p kedai yang jual buku2 uh nk cari novel hehe.... Dan kalu korang semua nk tau jugak sebb kakak2 dan abg2 aku x mau naik benda uh semua jugak la yang menyebabkan time aku p genting ngan member2 aku taon lepas aku rasa hepi gila dan rasa cm x nk balik dan x puas g main coz bnyk g game yang blh kasi aku JEEEERRRRRIIIIIIITTTTTTTTT!!!!  aku tak naik.. Tambah2 plak time aku p tue baru lepas abez PMR mmg rasa bebas gilar ar.. mmg kasi ROCK!.. haha... Untuk taon nie x dak la pengalaman macam uh huhu... k larh sampai sini dulu nnti kalu sempat aku menulis lagi... Salam... XP

No comments:

Post a Comment