Followers

Monday, December 13, 2010

PerAsaAN SedEY ApaBilA DiTinGGalkan....

Assalamualaikum bagi semua pembaca blog aku... Jangan salah tafsir pulak bila baca tajuk untuk entri kali nie keyh... Sebelum korang pikir yang yang bebukan baik aku jelaskan kat sini, aku bukan kna tggal ngan marka keyh... macam mana nk kna tinggal ngan marka kalu marka pon tak pernah ada?? haha... Cuti sekolah dah nk smpai ke peghujung... Kak aku yang stay kat Pahang uh, dia cakap nk alek Pahang esok.. Aku bkn apa, aku sedih coz aku x dak kat umah mak n ayh aku.. Aku ada kat umah kak aku yang sulung.. Dalam pada masa yang sama, aku still berdoa supaya depa x jadi alek mggu nie.. kalu nk alek jugak mai la jumpa aku kat sini dulu.. Nnti x dak la aku rindu sgt kat depa huhu.. Gpon taon depan aku kan dah nk SPM.. Perang besar tue.. Aku pon x tau nk gambarkan perasaan aku untuk taon depan.. macam2.. takot, sedey, hepi n ntah apa2 lagi.. Aku sendiri nie pon x paham dgn perasaan aku.. yang tetiba nk sensitif tak tentu hala nie.. haha..
Klarh sampai sini dulu, dah x blh nk menulis pnya sedey haha... Bkn sbb kakak aku nk balik pahang ja.. banyak g sbb aku sedey skang nie.. huhu... homesick salah satu kot haha... just kidding! k larh bdk2 nie pon nk tidoq dah so aku pon nk kna off dah laptop nie.. Slamat malam... Jgn sedey2 keyh! hidop mau ceria... yeahhh!

No comments:

Post a Comment