Followers

Saturday, January 1, 2011

Hepi New YeaR....

Wahhh... nampak gayanya skang dah masok 1hb Jan 2011... Rasa macam cepat ja masa berlalu... Ton baru, tapi azam stiil yang lama kot sbb aku rasa macam azam lama aku x tercapai g ja.. haha... Lebih kurang lagi 24 jam aku pulak masok 17 taon... haha makin tua la aku... By the way wat masa skang nie kalu usia aku meningkat aku x kisah sgt sebenarnya sbb masih di dalam lingkungan belasan tahon kira muda g la tue haha... Yang aku takotnya bila dah masok taon 2011 nie adalah peperiksaan besaq aku... SPM!... Harap2 aku dapat menghadapinya dengan jayanya... satu ja harapan aku untuk taon 2011 nie... Harap2 diri aku dapat jadi lebih baik daripada diri aku yang sebelum nie.. kiranya mcm impian aku untuk menjadi lebih baik berjaya la ton nie... ton nie jugak harap2 jadi taon yang lebih baik dari taon2 sebelom nie.. tambah2 pulak taon nie taon akhir aku menjadi warga sekolah menengah insya'allah.... aku nak kutip sebanyak yang boleh kenangan utk aku ingat nnti kat sekolah aku tue.. Aku harap korang doakan kejayaan aku n kengkawan aku keyh?? Kami semua akn cuba buat yang terbaik... Member aku yang skolah asrama semua balik hari ahad nie dan kami pulak yang skolah harian nie sah2 p skolah hari isnin... So kepada semua member2 aku yang stiil bersekolah (mmg kebanyakkan still sekolah pon haha) Selamat kembali ke sekolah.. Pergi dengan azam baru keyh tapi kalu azam lama pon x pa janji semangat kna tinggi tambah yang nk periksa arn.. Masa honeymoon semua dah habez keyh... Owh ya lupa pulak aku nk ucapkan tahniah kepada semua pelajar yang mendapat result dengan cemerlang pada peperiksaan PMR kali nie.. Aku tau dah lambat tapi kira keyh la aku pon dah lama x update aku pnya blog nie haha... Pda yang x berapa baik tue cuba lagi untuk SPM keyh... Untuk bdk2 sekolah aku, walaupon korang x masok paper aku still bangga g ar ngan korang semua coz result ampa semua g baik dari taon kami haha... Okeyla sampai sini dulu assalamualaikom....

No comments:

Post a Comment