Followers

Monday, January 31, 2011

Busy, busy dan busy....

Assalamualaikom semua... okeyh firsly aku nak gtau aku bosan bin malaz gila!... nak update blog nie pon sebenarnya malaz huhu... tapi sementara aku ada time nak update baik aku update siap-siap... ntah bila dah abez cuti seminggu nie aku bleh update ker natah pon x tau lagi... Okeyh, untuk pengetahuan korang, skang aku tgh cuti tahun baru cina... Sekolah aku amek cuti one week coz skolah aku kan ada cikgu cina gpon kita arn satu Malaysia so kita cuti sekali walaupun kita tak sambut tahun baru cina... Naseb la cuti seminggu boleh la aku nak settelkan keja aku yang dah bertimbun tertangguh uh...Bukan keja pa pon keja jait manik baju kak aku yang sulung uh... Actually jait menjait manik nie keja kak aku yang second tapi skang nie dia dah x dak masa sbb bzy dengan projek study online focus A uh.. So dia pon dengan selamba bin badak suh aku jait.. Memang la aku da belajar n tolong dia sikit2 jait tempahan manik dia time raya, tapi masalahnya aku x berapa nak minat sikit jait menjait nie...Walaupun kenyataannya aku pompuan huhu... Bukan x reti keyh just x minat! Aku nak tolak dah kecian plak arn kat kak aku yang sulung uh.. So aku pon dengan x berapa nak ringan hati amek la baju uh untuk dijait manik... Mak n kakak aku suh buat siap2 time bulan 12 uh aku buat derk ja.. Salah aku jugak la arn depa suh aku wat awai2 supaya tak clash ngan jadual study aku tapi tue la dah buat x endah ja arn, nie la padahnya... So skang rasakan kau nak bahagi masa dengan homework yang bertimbun ug g.. Nie x termasok dengan aktiviti mengulangkaji subjek yang aku hempeh g.. Mana nak nak kejar masa nak p jumpa member wat keja kumpulan g... Hui, buzy mengalahkan PM.. PM lagi buzy dari aku ka, aku buzy lagi lagi PM.. haha.. Member aku selalu cakap aku buzy mengalahkan PM coz aku selalu cakap kat depa aku buzy... Mmg aku bzy pa.. masa tak cukup ngok! masa bukan nak tunggu kita so aku nak kna kejar masa uh macam org gila! huhu... Omwork aku satu apa pon x sentuh g.. Dok sentuh baju kak aku dari tadi lagi tapi x ciap2 jugak.. Adoyai ssh bebenor... X per2 wa akn bagi ciap jugak ae nie.. Terpaksa la aku tidoq lambat.. X pa2 janji aku x kelam kelibut cuti nie.. cuti ada g 7 hari ja... Homework pon ada 7 jugak elok la tue, sehari satu subjek.. wakaka... Esok da kelas tambahan math pulak dengan cikgu Azian... X per2 naseb baik math.. Aku suka.. Aku nie kalu add math dengan math aku suka... Tapi  kalu math dgn add math, aku terror math lagi la.. Add math nie pening cket... lagi satu jwpn dia arn cam berkait.. So kalu aku sangkut satu soalan, solalan seterusnya pon aku sangkut gaks... Tue ar masalahnya.. Kawan2 selalu cakap aku otak math, tapi aku rasa x pon.. aku rasa aku sama ja ngan depa semua... Aku rasa ar antara 9 subjek utk SPM nie math ja yang senang pon.. Yang lain pon senang jugak cuma kna usaha lebih sikit dari usaha dekat subjek math uh... tahun nie dah x boleh main2 dah, kalu aku main2 lagi macam mana aku nak masuk universiti... nak jadi doktor yang berjaya arn.. So kena la belajar elok2 utk SPM taon nie.. aku dah dua kali dapat result yang biasa2 ja.. Ton nie nak la buat yang the best arn.. Nak bagi dapat uh kalu boleh straigh A's.. Amin.. Okeylarh sampai sini ja kot untuk hari nie.. nanti aku free aku tulis g erk.. assalamualaikom... XD

No comments:

Post a Comment