Followers

Thursday, January 27, 2011

Hepi BufDay Ayue....

Holla! Assalamualaikom semua.... tyme aku tulis entry nie lagi 30minit nak masok 27hb... So ayue, walaupon lagi 30minit aku ttp nak wish tok ang hepi bufday yang ke 17... Semoga panjang umur, murah rezeki... ceria selalu... aku jugak doakan ang berjaya SPM this year... And the last thing, semoga persahabatan kita kekal selamanya.... Yes, ang dah cukup 17 bleh ar teman aku g amek lesen keta haha.... Ang nntikan larh kejutan dari kami tok ang kat skolah esok hakhakhak....
Okeyh, ttp cita ttg bday kawan aku, skang nak cita ttg diri aku pulak... Lama ka aku x update blog aku nie?? macam lama ja kan? nak wat macam mana rutin harian agak sibok... keja sekolah cikgu bagi mmg bertimbun ar aku cakap... X campur g masa utk aku study ngan buat focus a... Mmg agak padat jugak ar time aku taon nie... Sbb uh kadang2 ponteng wat focus a haha... Sebenarnya aku x tau pon nak merepek apa pulak kat sni hari nie... X dak idea... Erm.... apa tindakan korang kalu korang dapat kawan yang ska mengontrol?? Mengontrol dari semua segi dan yang paling aku x tahan, perangai ska menang... Bukan menang masok pertandingan la yer.. Kalu menang masok pertandingan bior la kat dia aku x kisah lansung... Tapi nie nak menang bila bercakap.. Asyik dia yang betoi orang lain semua salah.. Nak orang dgr cakap dia ja setiap masa.. Pandang dia org kna dgr dan ikot.. Hello excuse me ya cik adik aku pon ada aku punya pendapat tahu?? Banyak cantik mka dia, dia ingat aku kuli batak dia ka pa... Engat aku nk ikot cakap dia everytime?? citt podahh, boleh blah! Aku pon ada pandangan aku jugak... Dan kakadang aku menyampah jugak dengar perangai org yang terlebih genetik gedik nie... Macam jenis yang x reti sabar... huhu... Alamak terbuat sesi kutuk mengutuk pulak... Sorie la kalu ada yang terasa.. Just nak lepas geram ja coz tensen ar bila x luah... So lebih baik aku luah supaya aku x tension dan aku boleh fokus pada study aku... By the way kalu ada yang terasa sorie gila ar... Aku x tuju pon kat korang semua aku just geram bila bayang kalu ada kawan macam nie... Kalu kawan x rapat x pa g bleh g nak marah..  Nie bila dah jadi kawan baik.. Mg ssh nak tegur nak marah lagi la sbb dia dah jadi kawan baik kita pon cam malaz ja nak gaduh nnti keadaan jadi keruh pulak... kat sekolah aku tue semua jenis manusia ada... Perangai yang aku x puas hati uh mesti ada pnya ar kat skolah aku... Kompem, gerenti seratus peratus... Erm, aku bnyk g azam yang x tunai g nie... Bukan azam la, just sasaran for this month... Bnyk yang tertunda... Tambah-tambah ketas keja agama aku... X masuk lagi buku skarap bio plak yang cikgu nak suh wat uh... Adoyai... Erm, nnti kna wat folio add math pulak... mntak2 la time cikgu suh wat folio add math nnt homework cikgu bg x bnyk...
Sampai sini ja larh dulu dah lewat nie, nak tidow esok nak p skolah!... Daadaa... Assalamualaikom semua...!

No comments:

Post a Comment