Followers

Monday, February 21, 2011

ReadY 4 SpMMM??????

Assalamualaikom semua... Clamat sejahtera!
aku tak tau apa nak jadi dengan aku nie...
lagi dekat nak exam, lagi bnyak aku main.... Adoyai...
somebody help me... (somebody call 911... hehe.. tgk dah merepek..)
Skang dah bulan 2 Nor Atikah binti Hj. Umar oi... (hah! kan dah paggil nama penuh siap dengan bapak aku pnya haji skali lew... keh3)
Ang nak kna study dah tau?? terutama fizik uh... kalu dah x baper nk cerdik, wat cara x baper nak cerdik...
Jangan dok wat cara otak cerdik yang x yah study kompem dapt A++ uh...
T menangis time hari amek result x guna dah oiii... Nasi dah jadi bubur seyhhh...
Huhuhu... minx maaf membebel utk diri sendiri jap...
Tak la, cuba kau bayangkan, time aku study aku unline, time aku unline pon aku unline... aper citer uh??
Unline 24jam.. Dah uh tyme bila nak belajar?? Buat macam dengan tengah honeymoon year g...
Taon nie bukan honeymoon tau?? tapi taon untuk menggunakan otak dan masa sepenuhnya..
Kata nak jadi cam nik nur madihah... hehe... aku pnya inspirasi uh... keh3...
aku balik sekolah pukul 3.30pm.. Sampai umah dalam kul 3.45pm cam uh la..
Besa ar aku jalan cam kura2 sket.. lenggang lenggok gitu! kah3... jalan cam kayu kata jalan lenggang lenggok kah3....
dah sampai umah uh, mandi n makan ASAP... uh pon naseb solat zohor siap2 kat sekolah...
Kul 4 atau 4.15pm, on laptop wat focos a sambil dgr lagu.. (dgr lagu uh bnda wajib!) huhu...
kalu x dengar lagu aku boley lena tyme tgh study uh.. haha..
Tapi tue ar arn aku dok p dgr ceramah org selalu cakap tyme dgr lagu, dgr lagu n tyme belajar, belajar..
tapi tue la aku x boleh nak study tanpa dgr lagu... problem betoi...
Dah uh aku nak wat omwork g, study g... waaaaaa.... nak nagis ar cam nie...
Mak, abah tlg ar adik... nak pengsan ar cam nie...
doakan adik erk 4 SPM this year... (seriusly cakap adik x prepare apew2 pon g tok SPM)
Tapi adik akan cuba wat yang terbaik keyh!...
Cayunk mak n abah! hehe... manja bebenor anak mak yang sowang nie arn?? hehe
Ehem! ujian bulan 1 x lama jewp lagi... 2 minggu jew g kowt...
harap2 ujian nie bole la score sbb bnyak keluar soalan f4...
Parah ar kalu aku x dapat score... Aku aim A ar 4 ujian 1 nie..
Kalu dapat A+ lagi aku suka... haha....
Yang pastinyer aku akan cuba pastikan SPm, straigh A's dalam tangan aku...
Harap2 doa aku dimakbulkan Allah SWT... amin..
Aku bukannyer apew arn... Abg2 n kakak2 aku semua berjaya... Semua 7 adik beradik aku berjaya masok universiti n kerja yang bag0z2.... cuma abg yang atas aku jerp yang short cket result dia...
Bukan dia x cerdik, tapi buat2 bodoh... (kasar la plak bhasa aku.. hehe... Cowie my br0!)
Tak kan ar aku nak keja yang x bgoz plak arn...
aku jugak kalu boleh, nak potong semua result SPM adik bradik aku...
Kiranyer aku nak kasi dalam family aku, result SPM aku ar yang paling gempak arn... Insya'allah....
baru ar adik beradik mak n ayah aku x tnya x malu nak jawab arn...
Yew ar x kan ank cikgu dapat result ala kadar jewp arn... x gempak ar.. hehe.. (tamak betoi aku... Actually bukan tamak cuma x mau malukan family aku jewp....)
Kebanyakkan kakak n abg aku pensyarah n cikgu...
kak aku yang third, cikgu BI kat sk lepar utara 1, pahang...
Abg ipaq aku, cikgu Add math kat smk indrawasih(sowie ar kalu salah eja kew apa arn sbb aku pon x sure sgt..),
kak aku yang sulung, pensyarah Statistics kat UITM penang...
Kiranya kebanyakkan mmg ada kaitan ngan mendidik ar arn..
Nnt kalu result SPM aku terok, mesti org cakap family dia kebanyakkannyer pendidik tapi anak/adik sendiri x baper nak cemerlang dalam akademik...
Mesti ar ampa asew x best arn kalu adew org ckp cam uh kat korang n family...
Keyh larh sampai sini shaj...
Dah panjang aku melalut bising kat diri sendiri... haha...
Keyh, nak p study! yeah! tgh bersemangat nie jagn diganggu semangat aku haha...
Jumpa di lain hari n lain e3... salam....
Hepi Selalu!  XP

No comments:

Post a Comment