Followers

Thursday, March 22, 2012

nOvel baru lagi???

Hyep2 semua....
Kemarin aku dah amek dah result SPM aku... mmg tak cemerlang la aku cakap... agak frust la jugak dengan result aku tu.. Tapi apa boleh buat.. Redha ja la.. Buat yang lebih baik di masa akan datang.. Jangan main2 dah hOkey cik Atikah? Sila fokus lepas ni yer... Walaupun frust sikit aku tetap bersyukur dgn result yg aku dapat tu sebab tak gagal... memang sangat bersyukur.. serius... tak tipu.. Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah SWT bagi untuk keputusan SPM aku... Yang ni ja la yg boleh aku cakap ttg result aku... ^_^

Okey, tadi pagi abg posmen dah hantar dua novel yg dinanti olehku... novel pertama dan kedua yang dibeli untuk bulan 3 ni... Ada lagi satu nOvel tapi entah la apa jadi sebab baru bank-in semalam.. lorhhh... kikiki... lambat lagi kot yang tu... tak pa2 sabar2 nanti dapat jugak tu.. cool dulu.. hehe.. hOrait... dua nOvel yang dimaksudkan adalah..... SSID dan IBL!!! yippii!!



Nampak tak dekat bahagian nama syarikat tu tulis nama Azura Binti Abdullah?? Kenai tak? hihi.. itulah penulis novel SSID... atau nama penanya Zura Asyfar... kali ni aku order direct dgn penulis... bukan karyaseni... hehehe.. saja gediks nak order dgn penulis.. btw, thanks kepada seseorang yg sudi tolong orderkan novel ni untuk saya... jasamu di kenang kak.. :D


 Ni la cover novel SSiD atau tajuk penuhnya Sebenarnya, Saya Isteri Dia.... Sangat cun cOver dia.. I lOike.. nOvel ni di bawah terbitan Karyaseni... Sekarang dah ada pon kat kedai2 buku macam pOpular n MPH tu.. bOleh la kalau korang nak p terjah beli... Ahah... yang kat depan novel tu adalah penanda buku yg penulis tu buat sendiri... Sapa yang order dgn penulis dia mmg akan dapat penanda buku tu.. Serius aku suka penanda buku tu... tulip! *tetiba aku rasa aku suka tulip.. habislah pakwe aku nanti.. wakakaka..* pic tu pulak adalah heliza dgn hairul azrin yag penulis bayangkan sebagai herO n herOin dalam nOvel ni... =)


Ahah! ni tanda tangan penulis untuk aku! kikiki... thanks sebab sign untuk saya... ^_^ kalau nak baca dia tulis apa, sila klik pada gambar untuk tujuan pembesaran... kalau nak sinopsis bOleh google sendiri kot? hihi.. nak baca sinopsis boleh klik link kat bawah ni okey? kat belah bawah ada sinOpsis....

                                                   sinOpsis nOvel SSID



Ni pulak dari kak Damya Hanna!! Order direct dengan dia jugak!! Salah seorang penulis favOurite aku.. Semua nOvel dia aku baca... Tapi yang paling aku suka Saat Cinta Bersemi... kikiki... Sangat2 kena dengan jiwa aku nOvel tu... =)


cOver nOvel IBL atau tajuk penuhnya.. Ingin Berkasih Lagi!! Aku suka yang macam kipas tu... nampak cOlOurfull and ceria ja... ^_^


And this.. sign kak Damya... ^_^ nak sinOpsis jugak ka? Yer la aku bg sebab aku sayang kOrang semua.. apakah? haha... bOleh p kat blOg penulis untuk tengOk sinOpsis... penulis ada letak sinOpsis pada en3 bertarikh 6 March 2012 di blOg beliau... Selamat membaca! Oh ya... nOvel ni pun dah berada di bookstore yg berhampiran dgn anda... =)


Okey, ni saja untuk hari ni.. nanti tunggu nOvel baru yang lain pulak sampai... hahaha.... *ada nawaitu lagi ni nak beli novel baru.. adehhh.. habisla duit aku..*

Okey, nanti bila aku dah baca dan kalau rajin.. ditekankan perkataan KALAU tu... aku akan buat riview ttg dua nOvel ni... Ermm.. kalau rajin la sebab aku tak pernah nak buat riview2 semua ni.. sO kekOk sikit.. kalau rajin aku try Okey?
Samapi sini saya... bai2...

ps : satg malam nak cari u n couse yang layak dgn kelulusan aku pulak... penink!





No comments:

Post a Comment