Followers

Friday, February 1, 2013

PB1M

Assalamualaikum guys! Semoga kalian diberi kesihatan yang berterusan... :)

Ehekkk.... yeahhhh sapa yang hantu novel macam aku ni mesti tengah pulun memborong sakat di PB1M kan? Ohhh bg yang tak tau apa tu PB1M... PB1M adalah singkatan bagi Pesta Buku 1 Malaysia...



Oh yeahhhh... see?? tempat dia kat mana?? PWTC Kuala Lumpur!! Yeahhh aku memang sangat suka bila dia buat kat KL ni... *dengan nada rasa nak tembak orang wakakaka* Memandangkan aku ni anak bogsu... heh memang pergerakan saya sangat dikawal hokeyhhhh... Sekarang memang aku tengah goyang kaki (tak goyang sangat la sebab assignment belambak... sigh... =.=) Okeyyy yang bestnya walaupun aku tengah goyang kaki, aku tetap tak DIBENARKAN turun kl... hailaaa... anti sungguh family aku dengan kl ni... Jd... untuk mengubat ke'frust'an yang melampau di hati... aku telah meng'order' beberapa buah novel kepada seseorang yang sangat rapat dengan saya kat KL tu untuk tolong belikan... hua3... buttt... my family tak tau ponggg... kikiki... kalau bagitau sah2 tak kasi woiii... already know ma... so dipendekkan cerita, sapa kata jadi anak bongsu ni best? hermmm ada la yang bestnya dan ada yang tak bestnya... tak bestnya tak boleh nak jalan-jalan enjoy... seriusly kadang-kadang aku rasa macam katak bawah tempurung tau?? =.=' tapi tak pa lah... aku redha ja... mesti ada kebaikan kan kenapa jalan hidup aku ditakdirkan macam ni? *okeyyy padiaaa aku membebel ni? abaikan!*


Lagi satu hok ni... okey fine ada adi putra datang 2hb ni aka esok la arn... act dulu aku tak minat pun mamat ni tapi lepas aku angau dengan cerita SA or Sehangat Asmara aku mula ter'suka' tengok muka dia... ehhhh... aku rasa macam dia cute... *apekah??* cisss!! hahaha... tapi angau tak teruk la kat dia ni... teruk lagi aku angau kat mario maurer... ngeee~ *kelip2 mata, bajet cute!* sila muntah pelangi berjemaah... hahaha...

Dipendekkan lagi cerita memang aku jeles la kan untuk semua yang dapat pergi PB1M ni... tapi apa nak buat... pasrah bin redha ja la... *nangis agian*

Sooo... nanti kalau aku dah dapat semuaaa yang aku pesan kepada 'someone' tu aku up... hua3... One more thing... aku dengan jayanya tapi cakap ke my mom bulan 4 or bulan 5 nnt nak turun KL boleh tak? every years aku akan tanya soalan ni... dan jawapan dia memang selalu mengecewakan hatiku hahaha... tapi aku selalu pendam ja la dalam hati... huhuhu... tapi kadang-kadang mulut aku beletiaq jgak ngeee~ sorry mummy bukan sengaja... =.= 

and kali ni jawapan dia agak memberansangkan la... agak okey? bukan memang memberansangkan.... wakakakaka.... dia cakap g la... aku pon macam serius?? hahaha... buat muka eksaited dah... tiba2 kuar soalan... 'nak p dengan sapa? buat apa?' aku pon jawab la dengan selamba todaknya... 'nnt adik ajak la sapa2 teman... erm nak g pesta buku, borong novel.' wakakakak.... habis ayat tu terus aku sengih tayang gigi hok tak berapa nak putih lagu iklan gigi tu... terus my mom buat jelingan and jawapan dia... 'macam tu tak payah p la... tak habis2 perabih duit beli novel' aiyakkkkk!!! msnah lagi la harapan anakanda kalau macam ni gayanya.... tapi aku memang ada plan nak g pahang cuti ni sem ni sebab in shaa allah kak aku nak bersalin kat sana... :) anak sedara yang ke-10!! alhamdulillah... tapi entah jadi tak sebab nampak gayanya kakak aku macam kena balik sini jugak ja masa tengah pantang nnt... bulan 6... hahaha... pity her... dah la anak semua buas2... 

Oraite sampai sini ja... so diharapkan sapa yang dapat g PB1M tu beringat-ingat la sama waktu memborong tu okeyh? walaupun payah nak control nafsu... ngeee~ enjoy the day! enjoy yourself! yang penting, di samping kita berseronok tu... ingat sama la orang yang dalam kesusahan... :) yang penting ingat aku walaupun aku hidup alhamdulillah... mencukupi... nggeeee~ kalau boleh ambik sign adi putra gabak2 kat aku k? hahaha.... :P

No comments:

Post a Comment