Followers

Saturday, December 3, 2011

Budak Baru BlajO...

Hyep all.....
Apa aku nak cerita ntah! hah! Semalam dengan jayanya aku telah berjaya uplOad phOtOshop cs3... Okeyh fine aku tau ampa semua da lama dOwnlOad phOtOshOp... aku ja yang lambat... sedey3... tapi standart ar uh aku arn baru abesh skOla sO baru ada masa nak kelebek menatang nie... Kak aku pOn dOk peli aku cakap, "ala skang nie beli DSLR tue ja da cukup tak payah nak phOtOshOp bagai... PhotOshOp nie dulu zaman aku la... Ang nie lambat la.." Cessss...... dia ingat DSLR tue 2 ratus ka hah? 2 ribu kOt! Ala, sementara aku nak kumpul 2 ribu uh biOr la aku edit guna phOtOshOp dulu... LagipOn kalau tak salah aku DSLR tak bOle bwat levitatiOn kan? kn? kan? (tanya dengan riak muka bangga!) hua3... Aku tau la skang nie da guna cs5 kOwt... Tapi bg budak yang baru nak blajO nie, aku belasah ja dOwnlOad yang cs3 punya... t maju sgt plak.. lansOng tak reti guna.. Bwat penat downlOad! LagipOn sama ja dia punya functiOn.. tOols dia ja dOk kat lain... kecOh lbey! janji bOle guna untuk edit gambO ang yang penting nak bwat levitatiOn!! hek3... tapi sebelOm aku nak bwat levitatiOn uh aku kena la blajO basic dia dulu.... Baru senang dan mudah aku nak edit nnt..... Aku tak sempat g nak blajO guna pHotoshOp uh semalam... Sebab aku dOwnload semalam pOwn gila punya lama! Dua jam! dah la aku uplOad malam dalam pukul 10 lbey cam tue... kul 12 baru abesh dOwnlOad... Aku bangga la jugak arn sebab selalunya aku nie bab2 dOwnload semua nie aku soh kak aku ja yang bwat.... Tak reti! tapi memandangkan aku da excited benOr nak blajO photOshOp nie n kak aku plak ada kat Jakarta 5 hari, aku pOn bwat la pandai dOwnload sendiri... Nasib baik bOle guna...Tak rugi 2 jam aku! huhuhu...
Ah lupa plak aku tadi ada Orang call ayah aku tnya aku nak g MRSM tak sementara nak tunggu result SPM... Kalau nak 8hb bOle p sana....... Serius aku cakap, aku blurrr....... MRSM tue bukan untuk Org lepas PMR ka? Asal dia tnya aku? Dah tu mana dia dapat nO phOne ayah aku? Call la aku trOz... cessss..... Tapi aku tak tau la kalau2 untuk kerja part time kat sana.. Tapi apa aku bOle bwat kat sana nOkkk!!! Budak cuti skOla kOwt.... Ayah aku sOh aku call Org tue balik untuk pertanyaan lanjut... hua3.... saja suka pabes kredit aku taO... Len kali call aku trOz.. Senang cita... Haiyakkkk.......... K larh sampai sini ja hari nie... nak p settle kerja2 yang tertangguh... daaa~

No comments:

Post a Comment