Followers

Friday, December 30, 2011

The Darkest Hour 3D

Hai semua......
And, Assalamualaikum!
Hari nie aku keluar lagi p quenssbay... Hari nie aku p nengOk wayang filem THE DARKEST HOUR... Dengan pjah, azma and ciepa! Erkk... First time aku tgk 3D! hahaha... bangga jap~ SebelOm nie aku tgk wayang kat bukit jambul ja... Dekat bukit jambul tak dak 3D... Okey fine sgt sedih! Melayang jugak la RM 17 hengget aku... Kalau tiket wayang biasa dalam RM 10 macam uh ja... First time aku tgk wayang dgn harga yang mahal... hua3... tapi tak pa aku berpuas hati... BerbalOi ar RM 17 aku uh... Lepas nie boleh ar aku layan 3D lagi... hahaha... ;P (bankrap mak aku owh...)

Nie pOster filem uh... Curik kat gOOgle ja, cam biasa... haha... :P



Cerita nie agak menarik la... tak dak la bOsan sangat kalau kOrang jenis yang layan cerita2 genre macam nie larh.. Aku paling suka effect dia... Bestnya kalau aku reti buat effect macam uh... Teringin nak belajar... hehehe... kalau kOrang layang cerita cintan citun uh ja pless la jangan p tgk.. nnt jadi cam kawan aku... dia tdOq dalam panggung... hahaha... Tapi kejap ja la dia tdOq... Dia cakap bOsan... hua3... Aku dgn member aku lagi dua orang rancak ja dOk tengOk... But dekat ending dia lebih kurang macam filem 2012... Masa aku tgk cerita ni aku terfikir... KALAU la benda nie mmg terjadi apa benda aku nak buat... Aku nak berjuang Or aku nak menyerah.... Aku macam tak sanggup nak buat dua2 pilihan nie... Erkk... Nampak sangat penakut! Okey fine aku mengaku... Aku tak berapa nak berdikari sgt dalam sesuatu perkara... But sometime aku buat keputusan sendiri tapi aku macam tak dak keyakinan masa aku buat keputusan uh... hahaha.... sangat teruk! tapi sekarang much better... dah pandai kOt sikit2.. :P
Okey... ada orang belanja kami makan pizza and popcOrn... haha... thanks Azma belanja kami... Aku nak belanja, duit pOn cukup2 makan ja... Tunggu la ampa aku kaya... Insya'allah aku belanja ampa... ;P Doakan2 kan la aku cepat kaya... Amin.... hehehe....
Act tadi p QB dengan tqah... tapi kami berpecah... dia dgn grOup sekOlah dia.. kami dengan grOup sekOlah kami la... Depa pOn 4 Orang ja... Lepas makan pizza.. Ciepa n azma balik dulu.. Depa p shOpping kat sunshine plak... Azma bwk duit agak bnyak ya.. Aku kalau minx kat ayh aku jumlah duit yang dia bwak tadi uh mmg tak lepas punya... aku tau dah.. Tak payah tnya... Tapi bagus la jgk depa tak bg duit kat aku bnyak2.. Nnt kejap ja habis... Bukan beli benda penting pOn.... Saya sgt boros yer... (T_T) Tgh cuba untuk mengurangkan sikap bOrOs uh... Dengan harapan berjaya! chaiyOk2... Depa balik aku p masOk kedai GAP jap... (belagak orang kaya sekali sekala... Bukan senang nak merasa... Sadis gila!) kakak aku suruh beli baju kat anak dia... Sinlet atau baju lengan pendek yang ada tulisan GAP besaq kat depan atau yang cun2... But serius... tak dak n tak cun! aku tak tau pasaipa! last2 kak aku suruh beli tshirt GAP uh kat laki dia n stokin GAP... Heh! budak2 uh pakai stOkin GAP hOkeyh? Aku dulu masa sebaya depa pakai stOkin baper hengget ja punya kOt... RM 10 ja hapa.... Sangat bertuah budak dua orang uh... Tapi aku berharap besaq2 nnt tak mengada la nOh... tapi kalau mengada pOn bukan salah aku... haha.... Lepas da beli barang kat GAP uh, baru kami jumpa atiqah n member dia sOrang hani... member dia yang lagi dua orang uh pOn da balik... Tangkap2 gambar sat, then kami pOn balik... Tapi hani uh tak bali sekali dengan kami la... Dia balik dengan abg dia... Abg dia p gym kat atas QB uh... Mayb ni kali terakhir aku keluar dengan tqah sebab 2hb ni dia da nak p PLKN... Bersyukur gila aku tak dapat... Tapi kadang2 uh macam teringin jugak... hahaha... SO pada semua batch94 yang dapat PLKN siri 1 selamat berangkat Okey? Jaga diri elOk2... Daaa~                                                         

No comments:

Post a Comment