Followers

Saturday, December 31, 2011

Happy New Year 2012!!!!!

AssalamualaikOm....
Dalam masa beberapa jam lagi kita akan menyambut tahun baru....
Aku rasa macam sekejap ja la pulak tahun 2011 nie....
tahun 2011 mmg banyak memberi pengalaman tak kira pahit atau manis... Aku banyak juga mempelajari banyak perkara... Tapi aku rasa yang kekal dalam pala otak aku ni sikit ja... yang dah keluar dari kepala otak aku nie tak tau la berapa banyak.... Biasa la aku nie, suka dgr org cakap sambil lewa... Menjawab ja kerja aku.. (T_T) Lepas tu menyesal tak sudahhh... Okey fine! ini adalah SALAH SATU tabiat aku yang teruk... nak try buang tabiat nie next year!... BTW, itu salah satu tabiat buruk yer... Act banyak lagi or I should say 'bersepah' tabiat buruk aku yang aku rasa tak payah cerita... Malu arhhh kalau gtau semua.. ;P
Pejam-celik2 macam yang dah berlaku dalam hidup kita kan? Aku harap tahun depan akan menjadikan kita lebih baik... yang mana tindakan yang kurang baik atau yang boleh mendatangkan keburukan uh tak payah la ulang lagi... But to try something new and different aku rasa tak salah... Boleh jadikan pengalaman untuk perjalanan hidup kita yang insya'allah masih panjang... Kalau kita tak cuba sesuatu yang baru hidup kita tak kan mencabar kan? Hidup yang tak mencabar pada aku agak bosan larh... tapi pastikan sesuatu yang kita nak cuba tu benda yang baik, tak bahaya n tak salah si sisi agama... jangan la pulak korang p cuba lompat banggunan sebab nak rasa macam mana mati? Korang ingat kalau korang mati boleh hidup balik ka hah?, hisap dadah sebab nak rasa dadah tu sedap tak? What the hell korang nak rasa benda macam uh? dah tak cukup duit nak beli makanan yang berjuta kali ganda lagi sedap kat luar uh? and please jangan cakap dekat aku, DADAH uh sedap dari semua benda! kalau korang rasa macam uh sori to say korang memang bengap plus tak sayang nyawa... kalau tak sayang nyawa pon please la ingat sikit dekat orang yang sayang korang..., rokok.. hah benda2 nie budak2 sekolah mmg gedik nak menghisap ingat sedap hapa! aku bau hasap rokok dia pon dah nak muntah...Rokok ni bukan just bahayakan nyawa perokok uh tapi turut bahayakan nyawa org yang bau asah rokok uh... tak kan korang tak tau kot? Rumah korang tak dak tv ker? jangan tipu okey? dosa uh beb.., minum arak yang ni aku tak tau nak kata apa, dah terang2 agama islam tak bagi minum gatai tangan jugak nak p minum... Apa ke bendanya? Mesti ada sebab musabah yang kukuh agama Islam larang kita minum arak.. korang semua ada otak arn? Please la fikir baik2... Belambak lagi benda2 negative yang tak payah dok cuba buat.. And kalau korang buat benda2 negative nie aku doakan korang boleh la berhenti.. kan dah nak tahun baru nie... Ambik dia sebagai salah satu azam tahun baru korang.. Cabar diri sendiri uh... Sebab bnda2 nie semua bukan berfaedah pon untuk korang.. Penyakit yang menanti adalah... Make sure ikut jalan yang betul okey? jalan yang diredhai Allah SWT... :D (apa aku membebel ni? lari topik la pulak sikit..)
Tahun baru ni, korang mesti ada tazam baru kan? BTW azam korang tahun nie semua tercapai ka? Aku punya azam bnyak yang tak tercapai kot... Rasanya la.... (T_T) sebab aku punya azam semua gila demand... Ngada2 punya uh... haha... So azam tahun nie... Insya'allah aku akan cuba capai... :D
Nak dapat lesen kereta.... nak DSLR... Nak belaja kat U.... (yang last uh, korang doa2kan la aku berjaya...)
Dok getaq tunggu result aku bulan 3 nie Oiii..... Sabar ja la aku... hati kadang2 dok tak tentu hala ingat result... :(T_T) Sampai sini ja kOt... Erm... Hepi New Year... Moga tahun depan lebih baik untuk hidup kita yer... Peace no war!!... ceria selalu di tahun yang baru.... Ahah! lupa pulak... Untuk semua kawan2 aku thanks sebab ajar aku bnyak benda dalam persahabatan... Aku saang korang semua okeyhhh... Syiffa,Hafizah,Fatin,Juliana,Syakila,Atiqah,Azma,Ayuni.... Tak lupa untuk warga2 SMKTK 2 especially budak2 5 Sains... Sepanjang 2011 nie korang mmg bnyak bg perencah dalam hidup aku... Tanpa korang hidup aku sunyi derrr.... :D Semoga persahabatan kita kekal selamanya... Untuk member2 lama sekolah SKSB dulu, Happy New Year... :D Korang dari dulu mmg akan tambah perasa punya dalam hidup aku... haha... Ya ka? Ya kot.. tak baik menipu kan? kan? :P
Last sekali.... AKU SAYUNK KORANG SEMUA YANG MENGENALI DIRI AKU TAK KISAH KAT MANA PON AKU KENAL KORANG AND TAK KISAH LA KORANG BERADA  KAT MANA SEKALIPUN............ :)
AKU HARGAI HAMPA SEMUA...


               

No comments:

Post a Comment