Followers

Tuesday, December 27, 2011

Dating!

Perghhhh.... Family aku kalau baca tajOk en3 nie mau pengsan! Okey2... Baca dulu sampai habis... Jangan pengsan dulu... Eyh.. Ada ka family aku yang baca blOg nie? Ermm... nak baca amende kalau da tak tau link.. hua3... Okey2... Serius! Memang betOi aku p dating tadi kat QB.. tapi dating dengan Atiqah Ridzuan meyh.. Member baik aku hOkey? Dating dengan sama jantina... Tapi kami buka less hOkey? Sapa cakap aku less? Mai sini nak kasi penampaq buang sedas.. Engat aku takOt? Aku straigt lagi! Normal! Erk... Tetiba teremO... Maaf2... Act aku nak gtau... tadi aku g jalan2 kat quenssbay mall dengan member aku sOrang tue... BOsan duduk rumah.. kami keluar la jalan2... Sebenarnya aku nak tangkap gambar dekat gambar jang guen suk yang gabak uh kat qb.. Hari tu tak sempat nak tangkap... Akhirnya hari nie hasrat aku tertunai jugak... cari nOvel yang aku nak beli 'jOdOh kau dengan aku' kOt tajuk dia.. Lupa ar... Sori kalau salah! Otak aku memang slOw sket bab2 nak mengingat-mengingati nie.... kak aku selalu marah aku bila aku terlupa benda yang penting.. sangat sedih hOkeyh? 
Memula aku ingat nak beli baju... Tengah sale hOkeyh? Erk.. tapi setengah kedai uh sale bagai nak rak pOn, aku tetap tak mampu nak beli jugak... haha... SO kita masOk kedai yang bila sale kita mampu beli... hua3... Tapi arn... last2 aku tak beli pOn... sayang nak guna duit aku... Okeyh, sangat kedekut plus bekira... (T_T)
Tapi finally aku guna jugak duit yang kOnOnnya aku sayang uh... Aku beli hadiah kat anak sedara aku... hari tue bufday budak bertuah dua orang uh aku tak bg lagi hadiah.. tadi p masOk nice day... Jumpa angry bird.. Aku amek angry bird uh untuk lana sebab dia agak meminati menatang uh.. bukan macam mak su dia ni yang tak berapa nak minat angry bird tapi bear angry biar yang aku beli kat dia uh agak cOmey la.. Melayang da liga puluh hengget untuk hadiah si lana uh sOrang... pas2 aku nmpk smurf!! Okeyh! menatang nie aku minat! COmeyyyy....... murah sikit la dari angry bird uh.. tapi bapa hengget ja pOn yang bezanya... Ingat nak amek yang uh untuk eisya.. Tapi tak jadi... bila aku nmpak bear Cars uh... Aku teringat dekat arash pulak... BUdak nie memang fanatic dengan cars nie.. hari tu berebut tv dgn aku sebab nak tgk cars... Fine! aku mengalah! naseb bek aku layan gaks cerita cars uh... :P  Menatang cars uh sgt la kecik tapi nak dekat dua puluh hengget.. Ok fine tak pa aku beli kat dia... memandangkan aku tak pernah beli apa kat dia... Erkkkk.. sangat la kejam aku.. Bila aku kira2 aku beli dua bear ni ja da lima puluh hengget... aku bwk seratus ja... sO tak cukup la duit aku nak beli smurf uh... But dunt wOrry... lusa aku nak p lg qb.. hehehe... jalan sakan aku! Aku akan beli jugak smurf uh untuk eisya.... Sgt bertuah kan jadi anak sedara aku? Erkkk... yakah? haha... tak dak maknanya.. depa selalu cakap acu jahat n garang... Hekelehhh.. dah ampa nakal aku marah ar... hue3... Oke, sampai sini ja.. Aku nak tunjuk gambar aku kuaq pakai skirt yang aku beli kat RNR hari tu... wink2.. 





No comments:

Post a Comment