Followers

Saturday, December 3, 2011

PunOh harapan.... :(

Warggghhhhhhh........... Aku sedih tahap pa da nie....... PunOh harapan nak dapatkan pujaan hati aku dalam masa terdekat nie.......... Bateri laptOp buat pasai plak dah hari nie! dia kOng lansung tak bOle guna! king kOng sunggOh! Nak tukar bateri kalau seratus aku terima g ar.. Nie mau nak kena beratOs2... Hari tue kak aku p tukaq bateri netbOok aku tue pOn bapa ratus dia kena... Nie kan plak laptOp aku dOk aim kOmpem mahal punya ar.... Weyhhh kedai2 kOmputer sekalian!! Akhir2 taOn nie ampa tOlOng la bwat prOmOsi bnyak2 sket erk? Sayang mak aiii nak keluar dwet aku... Isk3.. Ingatkan bOle simpan utk pujaan hati, tapi nmpak gayanya, idOk la yer... Ada saja halangan untuk aku mendapatkan ang kan wahai pujaan hati... terpaksa la aku dapatkan ang taOn depan.. Huh! tak pa, demi kau pujaan hati yang ku idam2kan.... Akan aku pastikan aku dapatkan kau dgn cara apa sekalipOn! Warggghhhh ayat macam nak p perang la pulak bila baca balik.. Miahahaha.... Tak pa akan aku pastikan kau menjadi milikku pada tahun hadapan! WAJIBBBB!!!!! Lautan api sanggOp ku redah demimu....... *riak muka dgn penuh keazaman! hek3.... Tunggu kehadiran aku untuk mendapatkanmu......

Yang nie aku tak frust sgt tak dapat dia... Keinginan tak berapa nak kuat... hua3.. tapi kalau aku beli iphOne nie, mmg wajib cOlOur putih ar..... :D



Benda alah nie mmg aku nak gila!! dan DSLR nie mmg aku akan dapatkan taOn depan!!



Aku akan dapatkan iphOne dgn nikOn DSLR nie dengan dwet aku sendiri! Tak mau mintak kat family aku and tak mau hutang untuk dapatkan benda2 nie... sebab dia punya perasaan tue lain bila beli dgn hasil titik peluh kita n guna dwet orang... Kita akan rasa barang tue sgt bernilai n kita akan lebih menghargai benda tue... Perasaan dia mmg lain sgt...... Aku pernah rasa benda nie... mmg nikmat gila kalau beli guna dwet sendiri... :) Tapi nie pendapat aku la... tapi kalau dah Orang nak bg, tak kan nak tOlak pulak arn? tOlak rezeki namanya tue... :) Just dOakn aku berjaya Okeyh.... daaaaa~

No comments:

Post a Comment