Followers

Friday, December 23, 2011

RNR Skirt...

AssalamualaikOm semua..... :)
Act aku baru balik dari seberang kemarin... Biasa la... duduk umah kak aku jaga anak2 dia.... Abg ipaq aku da meeting pa ntah.... Sepatutnya aku balik malam, tapi ada sedikit prOblem yang menyebabkan aku kena balik rumah aku tgh hari.... Kakak aku kena p hOspital n alhamdulillah, tak seperti yang kak aku risaukan.... :)
20hb hari tue aku (aku still kat seberang masa ni) member aku msg aku cakap skirt aku yang order dekat RNR da sampai....RNR ni salah satu on9 shOp yang buat custOm made skirt n dress...Pemilik dia adalah kembar yang sgt chantek bagi aku... Rabiatul Najua Rosman and Rabiatul natrah Rosman... kalau tak salah aku, kedua2 kembar ni adalah cikgu hOkey? COstOm made dress dia sgt chantek n aku sgt berkenan hOkeyh? tapi aku tak beli cOz tak tau nak pakai p mana.... ish3...:( ya la membazir pon tak elok jugak kan? nak belanja biarla berpada2... aku bkn ada dinner pon nak pakai dress semua uh.. jadi aku order maxi skirt ja...Maxi skirt dia pon sgt chantek okey? Aku mmg kasi alamat member aku, sebab masa aku order aku belOm cuti sekOlah so aku takot parcel tu sampai masa aku kat sekolah.... nnt tak dak org nak amek pulak, tak pasai2 aku nak kena p amek kat mana hala pulak nuh... Mak aku mmg pelik sikit, agak pemalu mayb... dia tak suka keluar rumah... dia akan buat tak tau kalau dgr poslaju mai... So sad... (T_T)... mmg hepi gila ar aku time dapat msg dari member aku uh... Nasib baik tak melompat ja... kalau tak mesti anak2 sedara aku cakap acu depa mereng... haha... Tak sia2 aku menanti dgn penuh kesabaran.... Tak sabar nak balik rumah time tu aku rasa.... wink2~
Tapi time aku balik rumah (21hb) aku still tak p amek pon kat rumah member aku uh... Bukan pasai pa aku pon dOk risau kat rumah tunggu kak aku alek dr hOspital.... mmg tak ingat apa dah ar time uh.... Tadi baru aku p amek skirt uh kat member aku... Kebetulan kami mmg nak keluaq p makan dgn member2 kelas aku... balik2 rumah mmg tak pikiaq apa, terus aku bukak percel post laju uh... bukak2 mmg aku senyum sampai telinga punya hepi... Cun kot skirt dia... tak sabaq nak pakai keluar nnt... haha... *sgtgedik! 
Aku beli dua helai memandangkan sgt susah utk order dekat RNR sebab dia pre-order n dia bkk order kejap ja sebab permintaan tinggi sgt.. diOrang takOt siap lewat kan? SO mmg kena hari2 bkk fb diOrnag untuk tau diOrang akan bkk Order bila semua... mmg kena rush ar.... Aku beli warna pepel dgn pink! nnt aku pakai aku try snap pic n uplOad kat sini.... Bukan apa, aku nie selalu lupa nak snap pic... Bila da tukar baju nnt baru teringat... *nyanyuksunggOh
Sampai sini ja nnt aku hupdate lain hOkeyh?
Korang kalau nak Order skirt bOle la p fb diOrang... diOrang amek Order melalui fb ja... BlOg hanya untuk diOrang hupdate design baru.... kat bawah nie aku kasi link fb dgb blog dia... :)


No comments:

Post a Comment