Followers

Tuesday, February 21, 2012

blOg dah bersawang!! haiyOo...

Erkkk... baru perasan..... last en3 pada 6hb... dan sekarang dah masOk 20hb... bermakna... almOst 2 minggu aku tak update eh... Ermmm... tapi tak pa.. aku tau tak dak orang tunggu pOn aku update... sO chill la kalau aku tak update en3 fOr almOst a year pOn... kan2? *sambil kejip2 mata buat muka cute.. bajet cute la kOnOnnya... :P
Aku tak update sebab mmg tak dak benda nak cerita... Melainkan.. aku baru beli nOvel last week.. karyaseni... tapi tak sampai pOn lagi... next week insya'allah... Kena la jugak perli dengan mak sayang sebab beli nOvel baru lagi... sObs2... Wahai ibu tercinta... Anda sudah sedia maklum tentang hObi anakmu ini yang suka baca n beli nOvel... tak bOleh tahan mak Oiii... tahun lepas jenOh dOk tahan hawa nafsu bila tengOk nOvel.. kalau beli pOn bila terjumpa nOvel yang sunggOh best and penulis feveret... Tu pOn beli ja... baca belOm tentu... SO pada tahun ni, bagi la anak mak ang cute ni (Okey, masih dalam mOod perasan.. sapa2 tOlOng penampO jap..) beli nOvel banyak2.. lagipOn Orang baru ada 40 buah la mak.. belOm 400 lagi.. chill la.. ngeh3... *klau abg aku jumpa blOg aku ni... mmg kOmpem lagi pasti dia potOng elaun bulan aku... ngeh3... Jikalau anda baca blOg ini.... tOlOnglah jangan pOtOng elaun kita eh? Cian kat kitew tak dak kawan kat rumah... Semua nOvel tu la kita punya best frend kita bila kat rumah... (kat rumah yer.. kat luar best frend aku kOrang dah sedia maklum kan? sapa rasa nama dia pernah ada dalam blOg aku, tak kisah la en3 bila pOn.. autOmatik jd bestfriend aku... Okey tak?) hahaha... lagipOn sekarang ni tengah buzy fikir result, fikir nak sambung cOurse apa, kat mana, otak pon sesak jugak... Kalau tak fikir benda tu, sibOk perah otak cari idea, jOin cOntest... wakakaka.... cOntest apa, biarlah rahsia bak lagu dato siti.. :P Orang yang tau tu, tau la.... yang tak tau tu, ddk diam2 tak payah nak jadi kaki kepOh... Ingat Orang suka apa... *sapa terasa amek! tak terasa dOk diam2... sebab aku tak tuju kat sapa pOn... kalau aku menang, baru aku gtau cOntest apa... tak menang aku tarak mau bagitau... hua3... :P Okey that all... tq sebab baca en3 pendek plus merapu aku ni... Wish me luck untuk cOntest2 yang aku jOin tu... (kalau kOrang nak tau la aku jOin cOntest apa.. wakakaka...) :P yeahh! that all... thanks all reader... :D Luv u all!!! <3

No comments:

Post a Comment