Followers

Wednesday, February 22, 2012

nOvel Feb Karyaseni...

Okey! Semalam aku ternanti-nanti abg pOslaju depan pintu tapi malang sekali kerana abg pOslaju tak memunculkan diri... Agak berduka lari... Tapi, nasib baik abang pOslaju memunculkan diri pada hari ni.. Kalau tak pakai aku tak bOleh p hangOut esOk... tapi alhamdulillah... Saya bOleh hangOut esOk.. :D Thanks pada abang pOslaju yang berkhidmat untuk menghantar nOvel2 saya... Erkk... maaflah tak sempat nak interview nama tadi... Memandangkan aku dOk On9 dekat ruang tamu tadi... sO aku malas gilOs nak masOk bilik amek camera sO aku snap guna camera phOne jer.. wahahaha... kOrang mesti dah tengOk kan cOver nOvel baru ks dekat laman web diOrang? Tapi kalau kOrang cari kat kedai mayb tak dak lagi... next week kOt baru ada kat kedai... Sekarang ni aku mmg jarang keluar pergi pOpular.. LagipOn selalunya nOvel2 baru dekat pOpular penang ni agak lambat ya... Aku ni pulak jenis yang tak menyempat nak beli and nak pegang that nOvel.. tapi baca ikOt mOod.. kadang2 sehari bOleh habis satu nOvel.. kadang2 sebulan belOm tentu habis.. dOk buat list nOvel pending... wakakaka.... Nah bagi yang belOm tengOk cOver nOvel KS bulan Feb punya....




Eh2.. ni bukan gambar cOver lagi eh... Ni gambar parcel masa belOm bukak lagi.. saja gedik nak tempek dalam ni.... :P



Ni gambar alamat KS... Ngee~ bukti aku beli direct dgn KS.. Okey gedik.. macam kOrang tak pernah beli direct dgn KS kan?? SObs2.. Sedih.. SebelOm kOrang ngumpat aku banyak.. bek aku larikkkkk...  (senget pulak gambar ni dgn gambar atas tu.. adehhh.. tak reti nak rOtate.. sekian~)


hah! ni baru betOi ganbar cOver nOvel bulan Feb KS... Awas Bila hati dah sayang oleh Tinta Biru dan Cik Bunga dan Encik Sombong oleh Airisz.... Buat masa skarang dua2 nOvel ni akan masOk dalam list pending dulu.. tak dak mOOd nak baca nOvel... mOOd kelaut... sObs2.. Nak baca nOvel mOod kena bagus, baru dapat menghayati dengan sepenuh jiwa... wahahaha... Okey then bai! EnOugh fOr tOday... :) Oh ya kalau kOrang beli nOvel direct dengan KS kOrang bOleh dapat diskaun 3 hengget.. but kena daftar ahli dulu.. tak payah berkira sangat... daftar ahli free kOt... Rasa macam dah pernah cakap dalam en3 sebelOm ni ... Errrkkk... kOmpius aku! haha.. tak pa lah.. nak aku kasi lag sekali link laman web KS... 




ps: esOk insya'allah nak pergi tengOk adanan sempit... kalau jadi aku update eh.. daa~

No comments:

Post a Comment