Followers

Monday, February 6, 2012

Setia Menanti....

Dah 4 hari tak update blOg... Tak dak benda nak update... But sekarang ada benda aku nak update... SebelOm tu belOm terlambat lagi kOt kalau aku nak ucapkan Salam Maulidul Rasul bagi semua umat islam dia atas muka bumi ni... :)
Aku dOk menanti Lee Min hO mai amek aku kat Malysia ikOt dia balik kOrea ni... wakaka... Aku dah kerepOt pOn aku sanggup tunggu dia.. Itu la yang dikatakan setia menanti... Eyhhh... dulu bukan angau kat Kim Hyun Joong ka? Alamak! Dia dah turun carta la skang... duduk number 2... Lee Min hO menjuarai carta... hehe... macam lagu carta hati la pulak... hahaha.... Kim hyun jOong jadi sapre part aku dah ar... :P  Tapi gambar dia kat tepi blOg aku uh biaq ar.. Sayang nak remOve... miahaha... Tudia punya dOk merapu... Ceittt... Okey2 nak serius la ni... Ehem! SOund check! sOund chek! Readyyy..... GO!!!

kOrang pernah baca nOvel ni? bagus kalau pernah baca... Ni cOver lama masa terbitan Alaf 21.. Sekarang ni aku nak mengaku dengan jayanya yang aku tak pernah baca nOvel ni... Aku musykil la jugak kan apasal aku tak pernah baca nOvel ni? Ni mesti kes terlepas pandang ni... Auuu... Tapi tak tau la kOt masa aku angau kat nOvel2 ni nOvel ni dah tak publish.... Tapi tak pa aku tak sedih sebab........



Jeng3.... COver baru Setia Menanti di bawah terbitan Intens Idea... :D Kak Fauziah Ashari dapat hak untuk ambik this nOvel and publish lain... Ini versi baru ya... Mengikut kata Kak Fauziah sendiri, untuk versi nia ada watak yang dia tambah kira ada benda yang berubah la sikit... WalaupOn aku sedih sbb tak dapat baca versi lama, tapi apa ada hal...Ending tetap sama... aku dapat versi baru pOn dah bagus... Erkkk... Aku tak beli la lagi... Ingat nak beli direct dgn Kak fauziah, tapi dia cakap nOvel ni exklusif dekat pOpular ja... Huhu.. Nampak gaya mmg aku kena serbu pOpular la jugak untuk beli nOvel ni... Bila masa aku nak p serbu pOpular pOn tak tau... Tapi jangan risau.. Akan aku dapatkan kau walau dengan cara apa sekalipOn.. *ada dua cara ja sebenarnya... wakaka... pinjam atau aku nak kena mengikut kak aku p meeting! haiyOo.. bOsan Owh kalau ikOt kak aku uh.. Tapi tak pa demi nOvel FA yang ni.. aku cuba! Yes! gambate! Tau apasal aku bersemangat sangat nak beli nOvel ni? Cuba kOrang tengOk tajuk novel ni dgn link blOg aku.... sama kan? haha... just link blOg aku ada tambah perkataan aku.... Aku mmg tak tau ada nOvel FA tajuk ni.. SO tak dak isu aku amek tajuk nOvel FA eyh.. just kebetulan... :) masa aku dOk buat blOg ni dulu pOn aku mmg terfikir nak jadi Org yang setia terhadap sesuatu perkara... hehe.. tapi kalau kOrang fikir aku memang ciplak tajuk nOvel ni... aku tak kisah... ikut suka kOrang la... aku pa da hal... small matter... :D sampai sini ja.. nanti dah dapat nOvel ni aku cuba update.. :)) 



Eyhhh... lupa nak pOst sinOpsis... hehe.. SOwie2... Nah ambik sinOpsis dia...

Pandang pertama telah memutikkan cinta di hati Adrina terhadap Akid Ajmal. Malangnya, lelaki itu memilih Fatihah sebagai kekasihnya. Adrina memujuk perasaannya agar melupakan lelaki itu. Bertahun-tahun dia merawat hatinya sendiri.

Tanpa disangka, takdir telah menemukan mereka semula. Akid Ajmal yang kecewa bercinta mula merindui Adrina yang masih terluka. Sejak itu dia berusaha untuk meraih cinta si gadis. Ternyata, hati Adrina memang untuk Akid Ajmal.

Setelah janji diikat, mereka bagaikan tidak sabar menanti hari bahagia untuk menyulam kasih sehidup semati. Namun, kemunculan Fatihah telah merobek kesetiaan Akid Ajmal. Malah, Akid Ajmal sanggup menikahi Fatihah yang tercela maruahnya. 

Adrina benar-benar kecewa dengan permainan cinta Akid Ajmal. Dalam merawat lara, Zulfaris muncul memberikan semangat dan harapan. Tetapi, antara kasih dan belas, Adrina terjerat antara Akid Ajmal dan Zulfaris. Dengan hati yang terluka, dia harus memilih seorang daripada mereka kerana cintanya hanya satu. 


No comments:

Post a Comment