Followers

Thursday, February 2, 2012

Sabar itu separuh daripada iman...

Sabar itu separuh daripada iman! Yes! Itu adalah benar! Tapi sabar aku pOn ada limit! aku bukan nabi yang bOleh tahan semua benda.. One day aku kan meletup jugak bila sampai waktu aku tak bOleh sabar! aku pon manusia.. dan setiap manusia tu tak sempurna.. Aku salah sorang org yang tak sempurna uh... I'm not perfect! and aku tau ang pOn tak perfect sebab ang pon manusia macam aku... Aku tau bnyak lagi benda yang aku ni lalai terutama bab agama. tapi sekurang-kurangnya aku cuba nak baiki diri... ada jugak insaf! Dosa aku pOn dah cukup berkati-kati dah... tapi kalau dah tak reti nak insaf uh pa cer? Aku tak mau kurang ajaq dengan org.. Sebab famly aku didik aku hormat org lain terutama yang lagi tua waluupon kadang2 terbabas jugak.. It's was xcident okey, tak sengaja. Aku dah penat sabar! And hari ni mmg hari yang amat mencabar kesabaran aku. jangan sampai habis sikap sabar aku yang memang nipis uh and aku jadi kurang ajaq dalam sengaja! Sebab nak lepas semua rasa! sekarang ni pon aku dah ready kot kalau nak kasi penampaq kat aku. tapi aku still sabar and mengucap bila aku rasa aku punya sabar uh dah nipis sebab aku respect family aku terutama mak and yah aku... SO please la BERUBAH!! 
Apa yang susah? orang semua sayang kat ang la.. ang ja yang tak dak semangat uh... Susah macam mana pOn boleh ja berubah kalau azam tu ada...
Orang pOn tak sakit hati kalau perangai uh tak menyakitkan hati... Ini tak.. makin org bagi muka, makin pijak kepala! 

ps: aku mmg sakit hati gila hari ni... Mood aku yang sikit punya baik pon dah melayang p mana. ampa doakan la aku punya kesabar boleh menebal.. sebab serius aku dah tak tahan!! 

No comments:

Post a Comment