Followers

Wednesday, February 1, 2012

Kite ada tabiat baru larhhhh!!! OMG!!

Oh my gOd! Aku baru perasan! semenjak aku masOk umur 18 taOn ni aku ada macam2 tabiat and minat yang baru... AiyOoo... kalau minat uh tak melibatkan duit aku tak kisah sgt... *pehal tetiba jadi kedekut ntah! muehhehee... First.. aku rambang mata! yang ni mmg dari dulu.. tapi masalhnya dulu aku dapat kawal dgn jayanya sikap rambang mata + bOrOs aku ni... tapi semenjak aku habis spM ni makin menjadi-jadi... pening jgk ar... The best part is... aku suka fesyen! gila betOi! bila taOn ntah anak cikgu umur ni suka fesyen.. Dulu suka tengOk Org fesyen... tak teringin lansung nak aplikasi pada diri sendiri... eyh.. pehal aku guna perkataan 'aplikasi' ni? lantak kau la tykah Oii... Sekarang ni aku suka membeli a.k.a suka shopping benda2 yang berkaitan dgn fesyen.. baru ni jatuh cinta dgn maxi dress... aku tak sempat lagi nak p serbu QB beli maxi dress aku dah gila tgk heels pulak dah!! haiyooo... OhOh! aku ni kan buzy mengalahkan perdana menteri kita sO untuk menjejakkan kaki ke QB itu adalah satu perkara yang amat susah walaupOn kalau nak keta setengah jam dah sampai! Buzy la sgt kan... malu nak mengaku tgh kumpul duit! muahahaha... Bermula pada hari ni nak kena tambah lagi la duit aku uh... Sebab dah terbekenan heels.. And aku nak p carik heels kat nOse satu!! Raya nnt carik g satu!! ngeh3... nak beli sebulan sepasang kasut aku takOt kasut aku semua kena bakar ngan mak aku ja... huhu.. =.= Dulu aku ni suka gila mengumpat org pakai heels.. Bukan la mengumpat yang terOk2.. just macam 'eyh diOrang ni ta sakit kaki ka pakai kasut tinggi2 g shopping ni'... 'eee.. kalau aku tak mau la pakai kasut macam tu.. tak daya nak berjalan'... Sekarang ni hamek kau!! kena tepat kat muka! jatOh cinta dengan heels.... Itu la orang cakap jgn ngumpat... tapi aku tak makan saman.. padan muka! taste aku semenjak masOk umur 18 taOn ni pOn mmg dah semacam sket... Perangai ja yang sama... mayb... *____* konOn2 dah masOk 18 taOn ni dah makin matang la... erkk... nak muntah aku... matang pabenda! perangai macam budak2 g kOt... gila tak matured.. walaupOn Org bila jumpa aku suka tak percaya bila aku cakap aku fOrm 5... ceittt... ingat aku nak buat bang bang bOom ka... btw dari situ dah nmpak, muka aku dah tua........ huaaa.... aku baru 18 taOn la!! nyampah!! dah la tutup tOpik... yang pasti sekarang ni aku gila shOpping and suka beli benda2 yang fesyen!!.. tapi kadang2 uh malaz jugak nak pakai... rajin beli ja.. Okey! membazir... =.= nasib la pn rokiah ngan en umar dapat anak cam aku.. suka perabih harta benda... muehahaha.... Okey, tadi aku google beberapa pattern heels.... and...... omg........... rambang mata kOt!!! telan air liur ja ni dari tadi... ada jugak rasa nak p serbu kedai nOse uh skang... heh! tapi I kebalkan hati u olls.. ingat senang ka? Iman aku mmg tak cukup kuat! sadis!

Here the picture... selamat menjamu mata! aku main google ja tak tau la kasut2 ni jual kat mana... aku nak p nOse sbb kak aku suka beli heels dia kat nOse... saja nak tgk kot2 ada design lebih kurang.. Boleh rembat.. kalau tak dak.. kita amek la kat nOse uh design apa2 pOn janji aku suka... haha... dah kritkal tahap kegilaan aku yer... T_T kena jumpa kaunseling kah??








This One aku berkenan yang kasOt itam gambar bawah belah kanan uh... Yess! yang tudung pepel uh... :)






No comments:

Post a Comment