Followers

Friday, February 24, 2012

Adnan Sempit 2

Okey! Aku nak update panjang2 pOn mmg serius habaq ang.. Aku tak larat tahap apa dah ni... Pagi tadi pukul 11 keluar p QB... Nak p tengOk wayang cerita Adnan Sempit 2.. hari ni first day kat wayang, and kami dah terjah... hehe... Sebenarnya, kami nak hangOut... dah lama gila tak hangOut n jumpa kawan2 baik aku tuh... Semua sibOk buat hal masing2.. Tu pOn tadi syakila dgn juliana tak jOin.. yang si juliana tu dah terlepas p taiping.. yang syakila pulak kerja and tak bOleh cuti.. sO kami keluar 6 orang ja... :)
Okey sekarang aku nak cerita ttg Adnan sempit 2... Btw, sOri eh ciepa, ang jadi magsa aku kena tepuk tampar dalam panggung tadi... heheeh... aku kalau tgk cerita lawak mmg macam tu.. sO lepas ni kalau tak mau kena tepuk tampar masa cerita lawak jgn dOk sebelah aku.. haha... :P cerita serius Or seram tak pa... hehehe...



Pada pandangan aku.. pada pandangan aku la.. padangan orang lain aku tak tau... tak semestinya pandangan aku dgn orang lain tu sama.. :) pada aku mmg lawak la adnan sempit 2 nih... tapi lawak dia hanya pada bahasa inggeris yang digunakan adnan.. dengan sebutan, dengan susun ayat... mmg bagi aku gelak weyhh.. lawak siOt.. yang lain pada aku macam biasa... tak lawak mana pOn... tapi english dia mmg sempOi! lingkOp! hahaha... bukan nak hina Okey, nnt ampa salah paham pulak... pada aku nOrmal la kalau Orang tak reti bahasa Omputih jadi macam tu.. yang penting, dia tak putus asa... and tak jemu untuk belajar and mintak tOlOng Orang yang lagi pandai... :) Lama2 Okey la tu... Tapi last kira adnan tu dengan nadia la... mak and ayah nadia pOn dah dapat terima adnan lepas tengOk semangat dia yang tak putus asa tu.. walaupOn mula2 ayah dia ada buat plan nak putuskan hubungan diOrang dgn bantuan cezen nadia yang pura2 lembut tu.. Geli ar jugak aku tengOk watak cezen nadia tu.. haha...



Ni muka budak2 yang p tengOk wayang tuh... budak2 ni mmg tak dak kerja... dalam tOilet pOn bOleh snap pic.. ngeh3... Btw, aku mmg sayunk ampa... ikhlas dari hati... :) Credit tu fatin sbb edit gambar ni.. gambar ni aku cablas dekat fb ja.. sebab malas nak transfer pic dari phOne masOk lappy.. dah tak larat... huhuhu...

Sampai rumah dalam pukul 7 macam tu... mandi, solat semua... pukul 8 kOnOn nak On9 la.. sekali aku baru On laptOp dalam 15 minit kOt, blackOut!!!... Sekali dengan lappy aku terOff sebabnya masa aku On9 tuh aku bukak bateri, sebab bateri lupa nak charge... Aku pOn dgn terkial2 capai phOne and turun bawah... Dah samapi bawah, pasang lilin semua.. Ayah aku pulak bersuara... jOm la kita keluar makan.. Time ni aku macam 'OMG!!! keluar lagi? Tak larat dah ni.. Penat sangat!' tapi cakap dalam hati la.. tak berani nak luahkan.. takOt kena marah... hehehehe.... Memang tak tipu, aku mmg penat.. tapi nak On9 ada la lagi energy.. kui3... tapi aku mmg plan nak On9 sat ja.. pastu aku nak cari bantai... Ayah aku ajak lepas Isyak.. Lepas dah sOlat Isyak, aku p buat muka kesian kat mak aku.. Tapi mak aku cakap... "jom ja kita keluar.. kalau dok rumah pon bukan boleh buat apa, tak dak api.. nak makan nnt pon lauk tak dak.." dengan muka terpaksa aku pOn nak p la masuk bilik tukar baju... masa baru nak naik tangga, ayah aku tanya, "nak p makan apa?" aku just jungkit bahu, sebab mmg tak terpikiaq nak makan apa... tetiba mak aku jawab "kita p makan sany char kuew tiau la.." Bila dgr mak aku cakap macam tu, terus muka aku bersinar... Lepas ayah aku jawap "Ok" dengan pantas aku berlari masOk bilik sambil bawak lilin... ngeh3.. terus bersemangat nak keluar makan.. ngeh3... Balik2 tadi.. terus update blOg.. lepas ni mau tidOq!! Serius penat...

Okey la sampai sini ja... nak tdOq! penat gila babas! adiOs.. :D

No comments:

Post a Comment