Followers

Sunday, November 25, 2012

Family trip ~ Langkawi Island

Assalamualaikum.... ^_^

Ohhhh bukan... bukan.... ini bukan en3 review novel yer... en3 ni aku nak story mory sikit pasal family vocation aku buat pertama kalinya #sadis dak?? haha#... Erkkkk... ekceli aku g langkawi tu 15hb and balik semula penang 17hb... kitaorg g 3 hari 2 malam je lah... tapiiii... kemalasan saya menghalang segala-galanya... hew3... so hari ni aku cuba la rajinkan diri yer...

Korang pernah dgr sekeping gambar dapat menceritakan segalanya2... jadiii... en3 kali ni akn dipenuhi dgn gambar... kah3... malas doh nak taip... :P



haaaaaaaaaaaaa..... ni ferry kitaorang masa nak bertolak dari kuala perlis g langkawi... dalam jadual bertolak pukul 1pm... last2 pukul 2pm baru bertolak... belengaih badan aku duduk kat tempat menunggu tu... panas doh... dah la sesak dgn ramai org arn... tgh renovation la katakan... terima la seadanya... nak g dgn flight tak mampu... kah3... :P ohhh dari penang kami naik 3 bijik keta... then jumpa lagi 2 bijik keta, abg n kakak aku yg ddk sp dgn seberang kat gurun... then kami convoi 5 bijik keta la ke kuala perlis tu... :)



gambo2 baru sampai langkawi... muka mmg penat gila!!! *___*


ambik2 keta sewa.... terus serbu kedai makan.... lapaqqqq weiiii.... kedai tak banyak yg bukak waktu ni... jadi kita serbu ja apa yg ado... yg penting perut kena isi... dengan minyak keta pun tak sempat bubuh time ni... hahaha... nasib baik tak kena tolak keta g chalet kami....


Ni hari ke 2... breakfast time sebelum meneruskan aktiviti pada hari tu!!! kat tempat kitaorg stay.... langkapuri in.. ni my big bro dgn anak kakak aku... 


erkkkkkk... haha... me n my sis... si gemok dan si kurus kering... kah3...



me sambil dukung adam.... with my twin brothers.... owhhh... budak tecik sorang lagi tu zakuan... abg adam.. :)


me lagikkk!! hahaha... sekarang berdua jek dengan adam zafran...


with my sister in-law.... haaaa... adam dgn zakuan tu anak dia lah dgn abe aku... nmpak tak muka copy paste mak diorang? hahaha...


yg hujung kiri tu my mom n father k.... bukan my grandmother n my grandfather.... =.= #org selalu cakap diorang nenek and tokwan aku... sobs3... sadisssssssss...#



yg ni kat cable car.... aku takde sebab aku tlg tangkap gambo ni... hahahaha



bapak berkilat muka aku... T_T ni kat pasir hitam... with nazeem n dini...  #pstttt.... tgk org belakang aku tu... apekah persamaan dia dan aku? wakakakaka.... adessss,,,, :P



7 daripada 9 anak sedara kiteww... 2org hero lagi takde... sorang tido... sorang tgh bzy main pasir rasanya...


sistersss.... anak2 perempuan umar dan rokiah... hahaha.... muka aku paling lain.. paling gelap... paling bulat... wakakaaka.... :P


ni kat tanjung ru kut... pengapit aku dua org kenit tu... hahaha...


pengcahayaan tak cukup pulak kt gambo ni... hahaha... nmpak bayang aku udah la yer... kikiki


langkawi saga... dia beli cekelat ni... aku mintak satu dia tak nak kasik... okey fine... budak kedekut! :P


dua anak dara diapit oleh... erkkk... dua ultraman?? hahaha... anak sedara aku yg baju itam tu mmg gila post... masa ni kat luar makam mahsuri... nak balik chalet dah... tapiiiiiiiiiiii...........


oh yeaaahhhhhhhh.... salah satu keta sewa kitaorang tayar pecah.... dah la dgn panas time tu... ish3... cian abg2 saya...


bermain pasir dan bermamdi laut time!! haha... semua ayah2 dikehendaki mengawal anak masing2 bermain... kuang3,...



kitaorang bzy pose!! hhahaha... #sungguh tidak patut#


ohhh yeahhhh.... matahari terbenan... bapak cun... indah gila ciptaan tuhan... hermmmm.... alhamdulillah diberi peluang nak tgk pemandangan macam ni... :)





budak eksaited dapat tgk penguin.... budak ni mmg suka binatang...


ohhh yeahhh.... kanak2 yg bzy dan eksaited dapat g underwater world.... #aku pun tumpang eksaited gaks.. wakakakak#




Haaaaaaaaaaa............ ambek la korang ada 30keping gambo... kui3.... no edit! sebab mood MALAS sedang berleluasa... semua gambo ori from camera... kalau rasa muka aku hudoh terlebih dalam gambo2 di harap mengerti.... saya mmg tak comels... haha... jadi bila g sana dia jadi lagi malas nak menyegak... so bila tangkap gambo mmg terserlah ketidak comelan diriku... haha,,, btw... family vocation ni mmg best... walaupun macam2 ragam and macam2 jugak la yang jadi kan... dgn nak kejar masa semua.. nak g melawat umah adik beradik.. nak main pantai lagi.. mmg haru terkejar-kejar... naik tercabut kaki aku... ahah... tapi best... walaupun penat arn tapi rasa mcm puas jugak la... ^_^


selain dari cekelat yang aku borong sebakul tu.... dua benda ni jek aku beli.... sadis dak?? sobs3... T_T hahaha.... tak pelah... janji ada jugak bukti aku g langkawi... wakakakaka....

oraite.... sampai sini je la yer... bye3.. salam... :)
















No comments:

Post a Comment