Followers

Monday, November 26, 2012

Novel in list to read!!!



Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaa............ berjumpa lagi kita ya... terajin pulak diriku update en3 yang entah ape2 ke blog aku ni ya? hahaha... sila terima dgn redha... next month aku kena biarkan dia bersawang balik dah... so let me update for this month banyak2... kikiki.... oraiteee... ni jek rasanya novel2 baru aku semenjak aku futher study kat KUIN... selain dari ni rasa macam tak de dah... walaupun hati mmg rasa nak beli banyak2... hoho... tapi memandangkan diriku adalah student dan dwet sgt banyak diperlukan... so ai tapis2 la kan... beli yg mana yg aku follow dari blog lagi... :) so here the picture!!



dalam banyak2 yang betul2 dah habis baca just QNI dgn BKH jer... that y aku buat review pasal 2 novel tu jek... skang tgh pulun baca TWB... walaupun dia sampai lambat... tapi... adoiii... mmg ada aura tersendiri la TWB ni.... tak boleh nak letak dalam list kiv dulu betoi,,, tangan ni gatal jek nak baca.... erkkk... lagi 7 tu sila bersabar ya sebelum saya membaca anda semua dgn sebenar2nya... #sebelum ni main selak2 je semua novel tu... baca dgn kadar segera... tak sempat nak feeling pun... #



BILA NAK SAKSI anak kedua kak rehan makhtar.. yg nak tak sempat nak order direct dgn kak Rehan macam TERLERAI KASIH dulu... sebab time publish novel ni aku tgh pulun siapkan final project jadik fb semua campak tepi ah... then bila bukak group fb kisah hati tgk2 dah tutup pun payment... jadikk redha ja la... balik cuti sem terus order kat penulisan2u... tak sangka dapat sign jugak sebab boleh kira lambat ah aku order kat penulisan2u pun... tapiiii... tgk2 baru2 ni kak rehan bukak order pulak... siap dapat badge lagik... okeyyy menagis kesedihan tetiba... T_T tapi tak pelah... janji dapat peluk usop dgn lit... hihi... dannn yg penting... tak baca lagi novel ni... T_T


haaaaaaaaaa.... ni karya ke3 acik lana... KALAU MEMANG HARUS BEGITU... order direct dengan acik semata2 nak sexy lips tu... haha... unik! i loike cop tu... <3 erkkk kang heyna tu nama email aku... hew3... #email zaman purba kala that y nama pun pelik.. hehe...# anddd aku pun tak sangka depa nak tulis nama email aku hoho.. redha ja la... haha... sapa soh buat email letak nama pelik2 cenggitu... padan muka diri sendiri... hahahaha


Ni pulak QASEH NURALIA IMANI... baby sulung kak arin arida... order direct dgn penulis jugak... siap dapat kad raya lagik... hew3....


Ni... SHA & SHAH... order direct dgn kak sha ibrahim jugak... baby ke3 dia... :) 2 baby dia sebelum ni aku pinjam ja... ni first time beli karya dia... ^_^ #saya peminat setia sha & shah... hew3... cerita ni mmg follow dari blog... yg 2 lagi tu terus baca novel tak follow kat blog pon... tapi semua novel kak sha mmg best lah.. tapi buat diriku tetap sha & shah yg terbaik... hihi,..


tengah tu mmg bookmark dari KN... atas tu bookmark dari kak sha... dan the badge pun dari kak sha... chantekkkk.... :)


haaaaaaaaaa.... COKE AND SUNDAE 2 karya kak ilya abdullah... novel ni pun aku tunggu dari dulu sebab nak tau apa jadik kat ribut katrina tapi sampai skang tak sempat nak baca lagi,... adoiii... apa la kau ni tikah oi... macam kau sibuk sgt kan? bajet bzy mengalahkan PM ja... ni order direct dgn kak ya... 


oh yeahhh... cenderahati dari kak ya... kalendar 2013... luv it!! comelsss.... <3


ni pulak kak ya kasik sebab hari tu aku jadik antara 10 org bertuah kot... #tak berapa nak ingat sgt yg ni sebab dah lama... hihi...


ni AWAK SUKA SAYA TAK? oleh kak melur jelita... baby first dia... skang dia dah ada baby second dah... I LOVE YOU STUPID! tapi aku baru nak merangkak baca novel first dia... hew3... ni pun sebab kak arien kasik... kalau kak arien tak kasik tak tau la bila aku berkesempatan nak beli novel ni... tebal woahhh... jadi harga pun mahal la sikit kan? itu hati berat sikit nak beli tu... hoho.... btw tenkiu kakak arien sayang busuk masam... haha...


THE WEDDING BREAKER.... evelyn rose... yang telah lama ku nantikan... TAK <3 Ariana rose... hihi... memandangkan skang kak evelyn rose tak de kat malaysia, #she in UK okey? hoho... sangat jeless... teringin nak g sana...tapi... mimpi ja la mampu skang ni... dulu family soh study betul2 kau main2... skang ambik! ddk ja la dalam malaysia ni.... sobs3.... T_T# so i think she just post the stiker to Malaysia... to KS... anddd.. alhamdulillah... antara 300 pertama... ^_~ sgt hargai usaha kak eve tu... sanggup post sign dia untuk semua... ingatkan mmg dah takde la signnye... hew3....



Okeyyyyyyy smpai sini jek... sayang semua.... muahhhh3.... <3 <3 tata....


No comments:

Post a Comment