Followers

Saturday, November 10, 2012

It's already.... cuti sem!!

Assalamualaikum sayang2 saya semua.... ^_~

Wahhhh.... Finally.... Finally it's already cuti sem... gilos! aku rasa macam baru jek lagi aku masuk sem 1 tu hah... next month dah nak masok sem 2... entah result sem 1 ni pun aku tak tau... macam melingkup jek... adesss... itu lah... bnyak main2 sgt kan... padan muka awak! macam mana nak dapat dekan every sem ni?haishhh.... okeyhhh... stop the topic... for sure.. aku nak rehatkan otak aku jap yg gila bapak punya stress almost one month ni gara2 final project... Jadikkk... saya nak release tension saya dgn baca novel!! kah3... lama gila tak baca okeyh? aku rasa sgt slow aku baca novel sekarang ni.... sebelum ni satu novel boleh jek habis dalam sehari... Sekarang?? pikir2 sendiri la.... hahaha.... dua hari baru baca 10bab.... bapak punya slow... hahaha.... Dah la berderet yg dok beratur tunggu aku baca tu... haishhh.... tadi dah tambah satu novel... my sis kasik... thanks kak arien for the novel, souvenirs, and the red star... really appreciate it... :)

Dalam list sekarang yg ada....

1. Coke and Sundae 2
2. Bisikan Kata Hati
3. Qaseh Nuralia Imani
4. Kalau Memang Harus Begitu
5. Bila Nak saksi
6. Projek Memikat Suami
7. Sha dan Shah
8. Hikayat Cinta Si pematah Hati
9. Awak suka saya tak? (the present from kak arien)
10. Kau yang kusayang

Erk.... So the total is 10 novel yg aku kena baca... kalau sebelum ni 10 hari boleh habis semua ni... sekarang.. insya'allah... 10 hari baru habis baca sebijik novel... =.='

heeeeeeeee~ pastu kan pastu kan.... *sambil kelip2 mata... bajet cute la arn...* aku nak g carik novel protect the boss jap kat popular.... hew3.... hari tu lupa nak order kat ks... then nak rembat novel the wedding breaker plak... tgh bulan ni publish.... makin bertambah la list nobel ceq... great atikah... great... kalau mak kau bakar semua novel kau tu mmg nangis tak berlaku la kau wei... aku rasa dah beratus duit aku habis ke novel woah... silap2 dah lebih seribu.... boleh dapat sebijik iphone... kah3... tapi nak buat macam mana kan... dah hobi baca novel... pasrah ja la... kah3... pemilik tulang rusuk saya pun nnt sila sokong okey hobi saya... tak sokong reject! :P hahahaha.... *kidding* but serius akan rasa sgt bertuah ah kalau pemilik tulang rusuk ai sokong cita2 ai... haha... boleh mintak ke dia nobel sebulan 3 bijik ke kan.... kah3... *botak dah kepala dia... sah2 tak dak org nak kawen ngan ceq... takot botak... :P*

Ahah... Sekarang tgh baca novel Qaseh Nuralia Imani... Dari penulis Arin Arida... Seriusly best... *walaupun baru baca sampai bab 10 =.='* santai jek bila baca... tak payah nak stress sakit otak... relax jer.. walaupun saya geram dgn itu iskandar sebab bapak punya berlagak arn... tapi tak boleh salahkan dia jugak... org kalau tak dapat kasih sayang secukupnya mmg akan jadik cenggitu... *mengikut pemerhatian aku lah arn... aku ada jek kawan macam si iskandar ni... so aku paham persaan dia... :)
tapi aku tak tau la kan... kalau2 kat belakang nnt akan ada konflik yg bikin aku stress... hak3... will update soon macam mana okey? plus review... *itupun kalau aku baca tak terkemut2 ah... kah3...

Okey... sampai sini ja kot.. tata... see u all next en3 okeyh bebeyh2 sekalian.... luv u all... :)

No comments:

Post a Comment