Followers

Sunday, November 25, 2012

Baru diriku teringat....

Ya Allah.... tetiba hari ni baru teringat... seriusly... sebelum ni terlupa nak update pasal something... pasal kad raya!! adoiiii.... dah berabad dah punnn.... soooo dipendekkan cerita... aku tempek je k gambo2 tu semua... :) sebab dah expired pon citenyer... adoiii...



kesemua kad raya yg saya dapat ton ni dari rakan2 fb termasuk penulis novel... thanks semua... maaf sangat2 sebab tak balas kad raya anda semua... saya sempat balas 10 kad raya ja kalau tak salah.... mmg tak sempat.... nak siapkan dateline assignment lagi... dgn nak g tesco untuk post kad pon prob jugak.. kna naik teksi... nak carik teksi pulak kna jalan g jalan besar... haiyoooo.... thanks semua yg send kad raya hari tu... sangat2 menghargai... :)


from kak Ilya Abdullah.... tahnks sis... sorry tak sempat balas kad raya sis... :(


from my beloved sisters... Zara Zulfakri and Azrien Osaki... love your kad design kak arien... <3







From kak Ara Sharrina.... <3



ni pun kak Ara kasik sekali dgnkad raya tu,,,









ni pun kak ilya kasik...





okeyyy... mug ni aku dapat masa kak ara buat contest review novel KEA... aku antara 10 terbaik... alhamdulillah walaupun tak dapat top 3... still bersyukur... tapi apa yg aku tulis dalam review tu mmg ikhlas pun... masa buat tu pun aku tak harap aku menang... just kalau menang tu it's a bonus la kan... aku just nak share persaan aku dgn semua org bila baca novel KEA tu... salah satu novel yg bnyak bg pengajaran dalam idop aku... :) kalau nak baca review aku pasal novel kea tu bolehla klik link kat bawah ni nnt....

psssttttt.... mmg dah lama aku dapat benda2 ni semua... senang cerita aku update ni semua cerita yg dah expired la... huhuhu.... tapi serius lupa nak up en3 ni... adoiii... ingat dah up pasal benda ni semua... sebab pic semua ni elok je ada dalam folder blog dalamlappy aku ni... adoiii... T_T

okey sampai sini ja.. tak banyak nak cerita sebab story dah lama... hew3... banyak makan semut betoi la ang tikah oiii... nak up en3 pon boleh lupa... sighhh... =.='





No comments:

Post a Comment