Followers

Thursday, January 12, 2012

Butik QOma ^_^

AssalamualaikOm! Hari ni aku nak buat review pasai butik Qoma jap... Hari tu aku dah ada masukkan sikit pasai butik QOMA dalam entri aku yang nie Maxi Dress... Hari ni aku nak buat lagi! hua3... Butik QOMA ada bagi present untuk 50 yang terawal buat review pasal butik QOMA! So aku just test luck.. mana nak tau ada rezeki... :) Okey! Butik QOMA ni butik yang jual tudung, blouse, dress, skirt and macam-macam lagi... Harga pon amat berpatutan dengan kualiti and servis yang diberikan.... :) Serivis dia mmg laju and memuaskan hati... :) Design dia semua cantik-cantik.... Aku rasa nak rembat ja semua.... nasib baik tak kerja lagi.... kalau tak nampak gaya habis duit aku... Dah melalut pulak dah.... Owner butik QOMA ni adalah Nurul Kamariah Rosli... Bisnesswomen woman yang berjaya.... kalau aku nak buat bisness sendiri nanti mmg aku nak berjaya macam dia... :) hari tu aku ada beli high waisted skirt kat butik QOMA tapi aku tak pakai lagi sebab aku sagat buzy untuk keluar berjalan2 pada bulan ni... Plus aku dikuarantinkan... Sedey3... Cantik okeyh skiry uh... I like! nampak beralun ja bila pakai... (aku test kat rumah hari tu..) haha.... Okey mai aku nak bg contoh produk2 yang disediakan oleh butik QOMA ni.... Barang2 diOrang semua hOt selling... cepat ja habis kalau lambat grab.... 

Nie tudung bawal nurul dual tOne...
COntOh maxi dress sleeveless....
Maxi dress long sleeve
High wisted skirt.... 
shawl ni chantek tau bOleh pakai dua2 belah... :)

COntOh2 prOduk butik QOMA.... semua custOm made... :)

Shawl exclusie 3 layer chiffOn shawl with rOses...  sangat chantek...


cardigan long sleeve



lOng cardigan sleeveless
Ini larh Owner butik QOMA.... :) 
That all gambar yang aku nak tempek kat sini.... ada banyak lagi design korang boleh tengOk... kaler bOleh pilih sendiri kOrang nak kaler apa.... Ada 12 kaler kalau tak salah aku...:) kain dia pulak ada lycra and cOttOn... aku beli high waisted skirt hari tu amek cOttOn cOde 006... aku amek kaler tu sebab nnt senang nak matching.... memnag selesa cOttOn dia... yang penting nampak beralun... tak la nmapk straight ja kan... tapi kalau kOrang nak buat straigh ja pon bOleh... tak dak masalah.. nanti diorang tolong buatkan... :) Sangat la ramah and baik hati kakak yang handle bahagian order nie... Tak susah pon nak berurusan dengan diorang...  Memandangkan dress and skirt dia adalah custOm made sO amat selesa bila pakai sebab dah ikut badan kita... tak dak lah nak risau terbesar la, terkecik la... Melainkan korang bagi salah measurement la... itu salah sendiri tak boleh buat pa... :P Besar ka kecik ka tak dak masalah.... Semua orang boleh bergaya dengan produk2 butik QOMA yang gojes and cun.... Kalau korang nak grab baik korang grab awal2... banyak yang dah sOld Out tau.... macam gOreng pisang panas produk2 butik QOMA nie.... :) lagi sekali aku kasi link fb and bLog diOrang... Bawak2 la melawat... ;) tak rugi korang belanja dekat butik QOMA nie... selamat shOpping! 




ps: aku tak reti nak buat reiew segala bagai nie... First time okeyh? biasa la aku kan pemalu... blog aku pon sebelom ni dok terperuk ja... tak pernah bagitau orang... hua3... lepas ni baru nak active and bagitau orang aku ada blog... (lepas kena bebel dgn kak aku... ) haha... Segala kekurangan harap dimaafkan... saya budak baru belajar.... peace! :D

No comments:

Post a Comment