Followers

Thursday, January 19, 2012

FarizaFaisal BOutique

Yeayyy... Dengan jayanya hari ni aku nak buat en3 tentang satu on9 butik ni... Nama butiknya ialah FarizaFaisal Boutique (FFB)... tadi aku bkk FB and tengOk diOrang ada buat cOntest... Buat reiew ttg butik On9 diOrang dekat blog kita sendiri and 2 pemenang bertuah akan dapat hadiah yang sangat2 gOjes daripada FFB... SO jOm la kita jOin ramai2... Bukan susah mana pOn.. Mana tau ada rezeki kan? Tak salah mencuba.. Tak rugi apa2 pOn... :)) Bagi sapa2 yang belOm mengenali butik On9 ni mai sini aku nak perkenalkan... Butik nie jual barang2 replica yang berkualiti... cOntOh barang2nya macam handbag, purse, jam, shawl dengan harga yang sangat berpatutan dengan kualiti dia... FFB ni pOn dah glamOur tau sekarang... masOk majalah remaja isu 15jan 2012 gitu... Barang2 yang FFB ni jual mmg cantik2 and cepat gila sOldOut... Aku selalu nak order handbag atau jam tangan mesti tak sempat dah sOld Out... huaaaa... sedih Okey? Korang mmg kena selalu ambik tau ttg brg2 yang depa update.. kalau bOleh tu hari2 jenguk page diOrang hehe... KOrang kena pantas! kalau tak mmg korang melopOng cam aku tgk barang dia yang dah sOld Out... Padan muka!!! Macam aku!! hua3... T_T
Sini aku nak sajikan mata kOrang dengan barang2 FFB yang sunggOh cantik lagi debOm! Biar kOrang rambang mata... hahahahahaha.... *gelak jahat! :P
 













Ni la antara barang2 yang FFB jual.... SebelOm kOrang menangis tak berlagu sebab barang2 yang kOrang berkenan SOLD OUT jadi silalah Order dengan kadar segera.... :)) Actuallly berlambak lagi barang2 yang FFB jual yang cantik and menawan kalbu... Yang aku tempek kat sini baru berapa kerat ja... SO, Sebelum terlambat jOm terjah FFB and Order banyak2 selagi duit masih ada... Habiskan semua duit kOrang!!! haha... tapi jangan la sampai membazir erk... Tak baik... kat bawah ni aku kasi link fb and blOg FFB... Dah baca en3 aku ni p la cepat serbu fb and blOg diOrang... Jangan salahkan aku kalau apa yang kOrang berkenan uh SOld Out... :)) Sekian~ Harap enjOy shOpping dgn FFB....

FarizaFaisal BOutique


FarizaFaisal BOutique Page

No comments:

Post a Comment