Followers

Friday, January 20, 2012

Kan Kukejar Cinta Kamu

HellO semua yang aku sayunkkk gila2... Terharu tak? Cepat terharu! kalau tak aku pancOng kOrang... huhu... Kesian sunggOh sampai kena paksa Org terharu... =.=
Ahah! aku nak kejar cinta sapa plak kali ni eyhhh...... Ermmm... Alah straight tO the pOint larh senang! aku rasa kOrang pOn mesti tau kan? Itu pOn kalau kOrang hantu nOvel macam aku.... hekhekhek... Ini lah karya terbaru Fauziah Ashari... Tak kan tak kenai kOt? Kalau kOrang hantu nOvel mesti kOrang kenai punya la... LagipOn nOvel dia Ombak Rindu dapat sambutan hangat kOt.... Tambah2 cita uh dah difilemkan... Aku tak p tengOk pOn bila dia dah buat filem... Serius aku ni pelik sikit... nOvel mmg layan tahap tak mau2... sampai bergenang Okey air mata aku masa baca Ombak rindu 1, 2 and 3... Sedih gilaaaa!!!! Sebab utama aku tak p tengOk bila nOvel dibuat filem atau nOvel adalah aku tak mau watak herO and herOin yang aku imagine uh hancuss.... nanti bila aku dOk baca nOvel uh dia fell semacam kalau aku dah tengOk film atau drama dia... So demi tidak menghilangkan fell aku tu aku mmg elak dari tgk film or drama yang diadaptasi dari nOvel.... Nasib baik jugak aku baca Ombak Rindu tiga2 siri uh sebelOm cerita uh difilemkan... hehe.. Okey dah jauh melalut... 
Dua hari yang lepas aku ada Order nOvel Kan kukejar Cinta kamu ni direct dengan syarikat Intens Idea syarikat Fauziah Ashari tu la... NOvel kan kukejar cinta kamu ni dibawah keluaran syarikat dia sendiri... :))
Kemarin pagi baru abg aku tOlOng transfer duit ke akaun maybank intens... Dia buat on9 bankin jewp...  sO pagi tu jugak aku hantar bukti pembayaran and ptg tu terus diOrang pOst nOvel uh... Pantas gila seris diOrang.... Aku pOn eksited gila la arn nak membaca... Dengan penuh harapan abg/pak cik pOslaju baik hati mai antaq kat aku hari ni... Sebab nOvel aku semua dah habis baca... Dah la aku ditahap kebOsanan yang melampau... huahuahua... Tunggu punya tunggu... sekali... 'pppppiiiiinnnnn' dengan sepantas kilat aku bukak pintu! terus terseyum depan pintu umah aku... Lebaq jugak la... kui3... Masa jalan p kat gate uh dah tak senyum lebar dah la.. senyum biasa ja dekat abg pOslaju uh.. cOver gila... satg dia ingat aku merOyan tak pasai...  senyum tanda terima kasih Owh... Org berbudi kita berbahasa... ada pahammm?????? Masuk2 rumah terus sambung senyum aku yang lebaq uh then masOk bilik bukak percel dengan rakusnya... haha... SebelOm bukak uh sempat Okey snap gambO...

Ni masa tengah bungkus elOk lagi... 
Ni la cOver nOvel dia... :))
Wahhh... Ada sign FA la... bangga kejap! Apakah? haha... 

Memandangkan nOvel tu agak tebal.. tapi tak bOleh lawan 7 hari mencintaiku la... yang tu lagi gila punya tebal... Novel ni 795 page... WalaupOn tak setebal 7 hari tapi ttp tebal... Terkebil2 jugak bijik mata aku tengOk ketebalan dia tadi... tapi tak dak pa punya... Aku sanggOp demi nOvel yang terchenta... ahah.. Sampai sini ja... nak p sambOng baca nOvel ini... jangan diganggu kOsentrasi aku.. haha.. FA cakap, hayati dengan jiwa... sO sebarang gangguan pada malam ni aku akan buat tak tao.. Harap maklum... hekhek... Air nescafe aku akan sediakan kemudian... bekalan kOt.. haha... Sekian~~ nak get ready jadi burung hantOO... peace yooo.....

2 comments:

  1. novel cinta kontrak pon best-karya nurul ain syuhada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesss.... best jugak.. dah baca! Kembar 4... hehehe.... ^_^

      Delete