Followers

Thursday, January 19, 2012

Nak kurussss!!!

Aku jeles bila tengOk Org kurusss...... Okey fine kalau tgk aku ni tak la gemOk sgt... tapi tak la kurus.. pada aku, aku ni dalam kelOmpOk chubby la... aku jeles gila tengOk kaki org lain kurus ja... T_T bukan la aku tak bersyukur... bersyukur... tapi kalau bOleh tu aku nak la peha kecik... mOlek sikit bila nak pakai seluar... chantek ja.. pastu bOleh redah ja nak pakai seluar apa and macam mana... tak payah pening2 kepala nak pikiq pakai macam ni satg nampak peha besaq n bla bla bla bla.... Tapi itu lah situasi yang dialami oleh aku... kena berazam ni nak kecikkan peha... Erkkk... Rasanya dah sepuluh kali aku berazam nak kecikkan peha tapi tak jalan2 pon lagi... huaaaa... nak kecikkan peha... T_T
Cer ampa tengOk peha artis2 ni... jeles aku!!!




Korang bOlen nampak kan artis sOrang ni faralyna idris... Sangat jeles dengan kaki dia... Dah la segak... T_T  Izara Aisyah lagi sOrang... Gila cun!! Aku nak cari pic dia pakai jeans.. tapi tak jumpa pulak kat gOOgle tu... semua pic dia pakai gaun... Heh! ni aku tak tempek g grOup korea snsd uh... kalau tempek grOup depa mmg nmpak kaki yang sangat selim melim sebab depa suka pakai shOrt... jeles3... Kena kuatkan azam macam ni.. kalau tak bila nya nak dapat kaki kurus macam ni hah... :(( Oh, semalam aku da update en3cakap aku beli nOel kat karya seni kan? tapi yang tu sampai after raya cina kan? Ada lagi satu nOvel aku Order kat fauziah Ahsari... apa ntah tajOk.. Lupa... huhuhu... SOwie2.. t dah sampai nOvel tu aku update sini... ngan pOslaju punya balut sekali aku sumbat dalam en3... yang tu insya'allah sampai be4 raya cina... bOleh la nak hilangkan kebOsanan aku kejap... :)) sampai sini.. daa~ t nOel yang aku Order kat fauziah ashari sampai aku update! 

No comments:

Post a Comment