Followers

Sunday, January 29, 2012

Pergilah Sepi....

Aku mmg tgh sepi gila ni... nOvel dua buah yang abg pOslaju hantar semlam dah habis baca.. Apa aku nak buat ni?? Gila punya sepi!! Ada pakwe tak pa jugak! *ceiiittt padia dOk merapu meraban ni! Ada pakwe lagi sakit Otak aku ada... Okey back tO the tittle... Aku mmg la tengah agak kesepian... tapi pada aku benda uh nOrmal bila aku ddk umah! Sebab dekat umah just ada ayah and my mOm... and harus la aku!! Oh tak lupa arash danial! budak bertuah sOrang uh... mmg sepi la hidOp aku ni... Masa aku mmg dihabiskan dengan nOvel and On9! tapi tak dak lah sampai aku nak suruh 'pergilah sepi' sebab aku dah biasa hidOp macam ni.. And... hidup aku bukan la 24 jam sepi... Aku ada kawan2 yang riuh.. mulut banyak yang bOleh kasi hidup aku meriah... aku ada family yang besar... terutama anak2 sedara aku yang bila jumpa bOle kasi umah aku macam dilanda tsunami! pening2... tapi masalahnya depa semua ddk jauh2.. kui3... So bila cuti baru happening sebab diOrang balik sini... Buat masa sekarang walaupOn hidup aku sepi yang tak berapa tak sepi... *erkk.. apakah? 
Aku masih lagi enjOy life aku... Tak dak la nak terpesOng Or nak buat benda yang bukan2.. masih di landasan yang betOi... Aceeee.. ayat aku mmg tak bOleh blah la hari ni... Senang cita, aku bersyukur dengan life aku yang macam ni... And yang penting.... Aku happy!! ^_^
Yang aku nak suruh 'pergilah sepi' tu tajuk nOvel fauziah ashari... This One! 


Actually aku blurrr.... plus lOst memOry.... Aku tak sure aku dah pernah baca nOvel ni atau belOm.. mengikut kata kak Fauziah ashari nOvel ni dah dekat 5 tahun tak cetak.. Alaf 21 dah tak cetak.. tak tau kenapa.. sO fOre sure aku tak pernah tengOk buku ni kat pOpular and harus la tak pernah beli... Sebab aku start jadi hantu nOvel mmg drpd sekOlah rendah... Tapi masa tu aku pandang buku pts One ja... haha.. DEAR YAYAH! Masa tu nOvel ni la yang aku paling suka baca... Tak layan lagi aku masa tu alaf 21 ni... Under age gila!!! haha...Kalau tak salah aku masa darjah 5 atau darjah 6 baru aku layan nOvel alaf 21.. and nOvel first aku baca semusim rindu tu pOn pinjam kat library dekat umah aku!..... *kalau tak salah la... So fOre sure masa aku dah start layan nOvel alaf 21 ni nOvel ni dah tak cetak.. Sekarang aku baru 18 taOn Okey... maksudnya aku baru jadi hantu nOvel ni lebih kurang 6 tahun macam tu... Erkkk... lama jugak! haha... But masa dulu2 pinjam ja.. kalau tak pinjam library... kawan2 yang ada kakak2 Or cezen yang hantO nOvel jadi magsa... Sekarang.......... dah pandai beli sendiri n dah ada kOleksi nOvel sendiri!!! :))
Melalut lagi aku!! haiyaaa... Aku macam lOst memOry tentang this nOvel... Apa pOn tak ingat!! sO aku assume aku tak pernah baca... Kiranya aku tak pernah pinjam dekat library Or kakak2 Or cezen kwana2 aku la this nOvel sebb time aku jinak2 dengan nOvel alaf 21 kan this nOvel dah tak cetak.. tapi kalau la arn.. kawan2 aku yang baca bLog ni.. *huh! ada ka tidak kawan aku nak baca blOg buruk aku ni... haha 
KOrang rasa aku pernah baca this nOvel tOlOnglah kasi aku inagt... Tapi tak kisah la aku pernah baca atau tak.. Sebab kalau aku pernah baca pOn tak guna sebab sepatah haram aku tak ingat pasai nOvel ni... sOoooooooo............ sapa2 yang ada this nOvel tOlOnglah kasi aku pinjam!! Eyh3.. kasihanilah diriku ini... Tak pOn........ Wahai inchi alaf 21 (bajet alaf 21 nak baca blOg aku.. pigidahhhhh) apa kata cetak balik this nOvel??? bnyak kOt permintaan nak beli this nOvel.. Termasuk la diriku ini... kalau ada kat pasaran mmg tanpa berfikir banyak2 kali.. akan terus ku rembat buat tambah kOleksi!! SO sapa2 yang baik hati tu.. bagi la eyh aku pinjam kalau ada.. yang duduk penang ar Of cOuse... yang duduk selain daripada penang macam mana nak pinjam kalau ampa ada... Okey sadis! Then bye.. nak merawat hati yang luka kerana nOvel PERGILAH SEPI........... T_T

1 comment:

  1. Haah , novel ni memang dah lama gila.Saya sangat beruntung dapat baca,kalau x memang takkan dapat baca punya.Saya adalah Inspektor Polis Novelis yang akan kritik segala keburukan dan memuji segala kebaikan dengan adil dalam review saya.Mai lah singgah :)


    http://polisnovelis.blogspot.my/2016/02/review-ulasan-pergilah-sepi.html

    ReplyDelete