Followers

Monday, January 9, 2012

Maxi Dress....

Auuuu........... Tetiba aku suka tengOk Orang pakai maxi dress.... Apakah? Hari tu aku berkenan tengOk Orang pakai maxi dress... That why aku sapu kat RNR cOllectiOn sampai 2 pasang.... Dasar tamak! Hailaa.... Pastu aku berkenan tengOk Org pakai high waisted skirt pulak... Aku beli pulak kat QOMA butik sepasang... Sekarang dah sangkut kat maxi dress plak dah... Hailaa.... Gila cun aku tgk Orang pakai tambah-tambah bila dengan jacket Or cardigan... nampak ayu Okess? Kalau pakai dengan inner pOn Okey jugak la... Nak beli dress.... Huwaaaa... Duit tak dak... Erkkk... hehehehe.... Hari tu aku jumpa dah maxi dress uh kat qb kedai apa ntah.. time uh ada sale dalah 30 lebih kalau tak salah aku... Dah pegang dah pOn baju uh tapi aku letak balik... Sebab sayang nak guna duit aku apakah? Huwaaa.... Bila ingat balik rasa nak hantuk ja kepala ni yang tak p beli tu pasaipa... Sekarang ni menyesal tak sudah.... BengOng betul... mana nak ada sale dah sekarang ni aku rasa... Nak beli mahal-mahal punya tak boleh dah.. Duit kena catu... haha... Sebab saya sangat bOrOs sO ini adalah denda.. tapi kalau aku gtau nak beli apa dapat ja duit uh.... huhu... :) So sekarang saya berazam nak beli maxi dress.. satu pon jadi la... tapi kalau boleh nak dua! Okey tamak!... :P Oke sini nak tunjuk pic orang pakai maxi dress dengan jaket or cardigan... Sangat gOjes nampak ayu ja... Aku baru perasan awat taOn ni style aku macam ke arah feminin lebih tak tau... maxi skirt la maxi dress la.... Huehuehue... Ayu la aku lepas nie... *sila tampO aku beramai2 bila baca statement last sekali tu... *_______*
Nie maxi dress tanpa lengan pakai ngan inner.... :)


Ni pic maxi dress bercorak dgn cardigan  biasa.


Plain black maxi dress with jacket. Aku suka this One nmpak slim melim sikit.. ;P
Ahah ni maxi dress ada ombak2 sket dgn jaket jugak... Nice ja aku tgk model ni pakai, kalau aku pakai harap maaf la... aku dah dapat bayang nak nmpak cam na.... ;(
Maxi dress belang-belang also dengan jaket..
Ini plain black maxi dress dengan long cardigan... Nampak lebih sopan gaya ni aku rasa... :)


Nie contoh maxi dress tanpa lengan yang QOMA butik buat... CustOm made okey... 


Yang ni pOn QOMA butik punya maxi dress tapi ada tangan...  CustOm made jugak.. Maxi dress QOMA mmg custOm made....

Nie belang2 punya maxi dress lengan panjang.. :)
Yang ni plain punya.... I lOike... nampak ayu ja.. Model ni pOn kurus.. Jelesss... T_T

Aku aku bOleh nak beli dua pasang.... satu tak dak lengan, satu lagi ada lengan... Satu plain, satu bercorak... tapi yang ada lengan punya aku tak jumpa g kat kedai.... kat QOMA uh mmg la ada tapi duit aku tak mengizikkan sgt... sebab bulan lepas baru ja rembat high waisted skirt kat QOMA.. sO aku dah kOpak... Chantek Owh skirt aku uh xsited nak pakai... hua3... nanti aku pakai n kalau snap pic aku bbh sini... haha... Yang corak uh aku tak mau belang2 nnt aku nampak temOk.... T_T... Walaupun aku tidak lah terlalu gemuk but aku tetap berisi... bila pakai baju belang2 tak nmpak selim... nyampah aku... nampak cam tiang lampu tak dak shape... sangat sadis! Okey act banyak lagi jenis2 maxi dress yang ada.. Takkan la aku nak tempek semua arn? Pandai2 la ampa gOogle sendiri.... bersepah2... sampai nak termuntah tengOk banyak sangat.... Doakan la aku dapat maxi dress ni dua pasang BULAN DEPAN.... Bulan ni idOk ler aku dapat.. Duit dah nipis ni hah.... :P Aku nak teringin sangat nak pakai nie.... huaaaaaa..... Okey sampai sini ja... nak p gOogle benda lain pulak... haha... aku duduk rumah ni mmg keja tambah berat n asyik google fesyen jer.. tak pon artis korea.. sabO jer la.... Cam na nak kurus entah! 


Credit picture: Inche google yang setia n butik QOMA... 


Korang kalau nak Order kat butik QOMA uh silalah.... Cantik2 Okey maxi dress dia.... Aku paling berkenan shawl n tudung bawal dia.... Gila cun! Sangat GOjes! Tapi aku baru buat intrO kat mak aku, dia dah kasi pandangan membunuh kat aku.... T_T aku pOn telan air liur ja la tengOk tudung bawal n shawl dia uh... Bawah ni aku bbh pic tudung bawal and shawl yang aku berkenan uh.....

Bawal Nuru.... yang ni untuk batch lepas  tak tau ada tak lagi....



Bawal Nurul Dual TOne...  Ahah... yang ni untuk batch baru....


Shawl: Exclusive 3 layer Chiffon With ROses....
kalau korang nak, pergi la Order cepat2 sebab memang hOt stuff ar tudung bawal uh especially.... Sehari lebih kurang 500 helai depa dapat Order untuk tudung bawal uh... Dorang jugak ada bukak peluang kalau korang nak jadi diOrang punya agent... Boleh kaya kOt.. nasib baik aku tak kerja g ja... kalau aku kerja mmg aku buat part time jual tudung bawal ni... huhu... Banyak lagi warna yang ada... kOrang pergi la tgk sendiri.. Kompem jatuh cinta punya!! huhu... Kat bawah aku kasi link fb and blOg dOrang... sampai sini.. AdiOs... :)


1 comment:

  1. MARKDOWN PRICE FOR CHIFFON MAXI DRESS!CLEARANCE STOCK!ONLY RM48 INCLUDING POSTAGE!HURRY UP!
    WHO CAN MAKE THE PAYMENT AS SOON AS POSSIBLE WILL GET THIS.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=529947740363145&set=a.515925815098671.119934.514067871951132&type=1&theater

    ReplyDelete