Followers

Wednesday, January 18, 2012

KetensiOnan yang melampau!

Hyep...
TensiOn Owh aku hari ni... Selalu mcam ni bOleh dapat hypertensiOn aku... hailaaa.... tadi aku Order nOvel kat karyaseni... kampOng girl dengan jOdOh itu milik kita... Xcited la kan nak suruh kawan aku p bank in.. kalau dia bank in hari ni dengan harapan lusa bOleh la dapat arn... Sekali karya seni cakap lepas raya cina baru post sebab nak tunggu penulis sign dulu.... isk3.. tu dah menyebabkan kesedihan yang melampau dah tu... nak amek exam dulu pon tak sedih macam ni.. tapi lepas amek result periksa sedih dia berganda lagi la... huhu... yang tu mmg tak bOleh elak... Bulan 3 ni entah nak jadi kat aku... Ya Allah tOlongla hambamu ni... Kuatkan semangatku Ya allah... Eeee.. tak mau la fikir... Ngeri... Okey berbalik kepada nOvel uh... dah karya seni cakap macam tu aku pOn tak pa la kan... Redha ja la.. kawan aku pOn ntah bila nak p bank in pOn aku tak tau.. dia bzy sket.. aku ni pulak tak dak transpOrt nak p bank nuh... Amek lagi lesen keta lembab2 padan muka! Pasai nOel dah satu hal bg aku sedih sbb aku dah xcited tahap apa dah tak tau la kan nak baca nOvel uh.. Tapi tak pa la aku redha ja la... Lambat laun dapat jugak arn.. sO chill ar.. Settle la kesedihan aku yang satu ni...
tadi lepas maghrib... syOk2 dOk On9 Butik QOMA uplOad tudung baru pulak dahhhhhhh......bawal nurul tu jugak tapi kaler baru... yang ni mmg menyebabkan aku nak nagis berglen2... Perrrrggghhhhh.... daripada hari tu lagi aku dOk berkenan design tudung bawal yang ada rOse keliling uh....  tapi tak mampu lagi nak beli sebb aku ni penganggur terhOrmat kat rumah... dari hari tu dOk telan air liur... Sabar ja la... mak ayah dOk bela g arn... Aku nak kerja ngan member aku mak aku tak mau bagi... Orang lain semua lepas SPM p cari kerja cari duit pOket aku ddk rumah... terperuk dalam bilik... Serius bOsan! Kerana itulah aku amat memerlukan nOvel! Peneman setia gilaaaa........... Kalau mak aku bg kerja pOn baguih dapat duit pOket bOleh shOpping tudung kat QOMA..... T_T Tudung bawal dia cantttttiiiikkkkkkk............ Huaaaaaa...... Nk beli2...





Kalau aku kerja, tanpa berfikir panjang mmg tadi aku isi fOrm kat butik QOMA untuk beli empat2 pasang ni terOs! Serius aku geram tengOk tudung bawal ni.... Makkkkk!!!!!!!!!! nak tudung ni.... :( 
 Tak dak rezeki lagi nak beli.... Ampa doakan la aku dapat tudung ni... Selai pOn jadi la... walaupOn macam tak berapa nak rela... dasar tamak betOi aku ni... tapi lagi bagOih dapat selai daripada tak dapat trOih... Aku nak p bOdek mak aku ni... hua3.. Wish me luck! :D

Credit picture: Butik QOMA

No comments:

Post a Comment