Followers

Friday, January 27, 2012

Karyaseni!!!

AssalamualaikOmmm....
Yeah! mOOd untuk update blOg sudah kembali.... FOr sure ampa dah tau pasaipa mOod aku dah mai... hua3..
Okey, back to the nOrmal! *erkk... aku mmg nOrmal Okey!
Bangun pagi2 tadi terus capai galaxy tab kat atas meja and cek email... Okey fine, perangai saya sgt tak elOk.. Bukan nak p mandi dulu ka apa ka... isk3... Eyh.. gaya aku bangun2 cek email uh macam aku ni org buzy pulak kan? padahal aku lah pengaggur terhOrmat... TOkey kilang anggur paling besaq sekali... hua3..
Okey berbalik kpd tajuk asal... dah aku bkk emel, tengOk ada emel dari karyaseni.... :)) Bukan nak melamar aku jadi penulis nOvel nOh... cepuk kang!! hek3... melawak! Okey aku bkk emel tu dia cakap dah pOs nOvel aku.. aku pOn tak pa la assume ja esOk sampai... :((
Tengah rancak On9 kat bawah... *time ni aku dah mandi Okey!!!
pOslaju datang!!!! aku macam.. *eyhhh... nOvel aku dah sampai!!! mak aku kat sebelah geleng kepala tengOk aku macam beruk kena belacan! haha...

And...... here it is the nOvels!!!!

Eyhhh... tak bukak lagi time ni.. hua3



                                     
Ahah... ni la nOvelnya.... JodOh itu milik kita - Sara Aisha and kampung girl - Umi kalsOm
Aku nak baca dua buah nOvel ni dengan jayanya... sO jangan kacau aku!! haha.. nk menghayati watak meyhh... and jalan cerita... nanti aku nak bOrOng lagi nOvel yang best2.. bnyak nOvel yang best2 owh kat karyaseni... aku beli on9 sebab kat kedai buku kat penang ni lembab sikit ada kat pasaran... lagipOn kalau beli terus dengan ks dapat diskaun 3 hengget lagi Owh... pOstage depa tanggung pulak uh... kalau nak order On9 bOleh Order kat website ks.. tapi kena daftar ahli dulu tau... daftar ahli tu free ja.. tak kena apa pOn.. just isi apa yang ks mintak... semudah 1... 2... 3! hek3... kat bawah ni aku kasi link eyh...


No comments:

Post a Comment